10 Reacties

4 jaar geleden

Als ze diep slaapt, kan je het proberen :)

4 jaar geleden

Ik volg. Heb het dit weekend ook geprobeerd en ben geëindigd met verf overal en een ‘blob’ als afdruk. Een tweede poging zal nodig zijn

4 jaar geleden

Met twee personen doen! Kindje neerleggen en een iemand het voetje laten vasthouden, de ander drukt het papier tegen de voet aan. Zo doen wij het op de opvang.

4 jaar geleden

Wij hebben met moederdag voor de oma's gevinger/voet verft. Gaat prima met z'n 2e. We hebben vingerverf van de Hema gebruikt. De een houd hem vast. De ander verft zijn hand en voet en de een drukt dat weer tegen het papier aan.

4 jaar geleden

Reactie op Beebs22

Je hebt van die inktafdrukjes: snel, makkelijk en schone voetjes! https:/ ...
Ik heb deze ook gekocht. Al bij mijn zoon 3,5 jaar geleden en nu ook bij mijn dochter. Werkt ontzettend goed en heel geklieder met verf. Wel eventjes met z'n tweeën doen of wachten tot je kindje diep in slaap is. Ik kan helaas geen foto toevoegen (de app werkt helaas niet mee) maar ik heb een drieluik fotolijst die je kan omdraaien. Ik heb aan beide kanten de afdrukken + een foto van de kids erin zitten.

4 jaar geleden

Heel = geen. En nu doet de foto het wel haha

4 jaar geleden

Reactie op Moekevd

Met twee personen doen! Kindje neerleggen en een iemand het voetje laten va ...
Zo doe ik het inderdaad ook! Laatst zelfs alleen gedaan. Op het voetje vingerverf gedaan. Kleine op aankleedkussen neergelegd. Een boek met blanco blaadjes tegen mijn buik gehouden en dan het voetjes pakken en voorzichtig tegen het vel/boek drukken. Goed resultaat!

4 jaar geleden

Ik had deze cadeau gekregen. Vandaag gemaakt. Ze is nu twee maanden. De naam werd met de koekjesstempel die we voor haar kochten erbij gezet. Ik kreeg de voeten er niet beter op 🙈😅