11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de Ikea skubb gekocht. Gebruik die zelf ook in mijn eigen kast en lijkt mij voor nu ook fijn. Heb afwisselend kleine en grote (3 sets) gekocht.

3 jaar geleden

Ik heb mandjes bij de action gehaald. Heb je er ook in verschillende maten en vind ze wel super praktisch. Rompertjes heb ik er opgerold ingestoken.

3 jaar geleden

Dit zijn de bakjes

3 jaar geleden

Ik heb ook de Ikea Skubb gekocht en gewoon een pakket extra zodat ik goed kan puzzelen qua inhoud. Vanmiddag eens spelen ermee 😃

3 jaar geleden

Je moet ook even je maten van de commode meten en dan naar bakjes kijken. Anders heb je straks bakjes wat allemaal net niet past bijvoorbeeld. Iedere commode heeft weer andere maten van lades

3 jaar geleden

Dit is momenteel het resultaat heb wel nog een aantal bakjes te vullen met verzorgingsproductjes en pampers

3 jaar geleden

Ik word zo heerlijk zen van netjes gevouwen kleding in bakjes ❤️ Zelf had ik deze twee bakken en nog een paar random kleinere bakjes over. Je kunt ook eerst kartonnen doosjes oid gebruiken (daarvoor bewaar ik vaak de verpakking van pakketjes). Dan kom je er tijdens het gebruik snel genoeg achter of het formaat klopt en of je iets anders nodig hebt. Ik vind het altijd zonde om nieuwe dingen te kopen die dan in de praktijk tegenvallen 😅

3 jaar geleden

Hier de bakjes van de IKEA. Ik vind het zelf fijn dat er verschillende maten bakjes zijn.

3 jaar geleden

Hier ook de skubbs gekocht.

3 jaar geleden

Beetje spelen met de maten en tadaa lade vol bakjes 😍

3 jaar geleden

Ik vond die van ikea ook handig, maar ik kreeg mijn lade niet lekker gevuld. Heb nu bakjes van de action gekocht waarbij het beter gaat. Nu nog indelen..