Hoi allemaal
Hebben jullie ook bakken in de commode lades om de spullen een beetje op orde te houden?
En zo ja welke? Ik zat te denken aan Ikea skubb, maar of het handig is qua formaten (6 bakjes) geen idee 😆
Ik wil er in de bovenste lades iig kleding in doen en spul voor verzorging (voorraad/wat niet op de commode staat).
Je moet ook even je maten van de commode meten en dan naar bakjes kijken. Anders heb je straks bakjes wat allemaal net niet past bijvoorbeeld. Iedere commode heeft weer andere maten van lades
Ik word zo heerlijk zen van netjes gevouwen kleding in bakjes ❤️ Zelf had ik deze twee bakken en nog een paar random kleinere bakjes over. Je kunt ook eerst kartonnen doosjes oid gebruiken (daarvoor bewaar ik vaak de verpakking van pakketjes). Dan kom je er tijdens het gebruik snel genoeg achter of het formaat klopt en of je iets anders nodig hebt. Ik vind het altijd zonde om nieuwe dingen te kopen die dan in de praktijk tegenvallen 😅
Ik vond die van ikea ook handig, maar ik kreeg mijn lade niet lekker gevuld. Heb nu bakjes van de action gekocht waarbij het beter gaat. Nu nog indelen..