9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb kleine vierkante bakjes van de Wibra. Voor nu nog iets te groot (ben net begonnen met hapjes) maar straks ideaal

3 jaar geleden

Ik gebruik nog zo’n siliconen ijsblokjes bak. Vul deze met een bepaalde groente en vries het in. Pak er dan 1 klontje uit en laat dit ontdooien

3 jaar geleden

Ik heb 3 siliconen ijsblokbakjes. Die vul ik, en vries ze dan in. Als ze bevroren zijn, haal ik ze eruit en doe ze in een afsluitbaar ziplock zakje, voorzien van datum en soort.

3 jaar geleden

Siliconen voeding bewaarbakjes (bloem vorm) met deksel. Sticker erop en in de vriezer. Later kan ze ijsjes maken ook leuk. Ik heb het bij bol.com weg

3 jaar geleden

Eerst heb ik de ijsblokjes vorm gebruikt. En nu siliconen cupcake vormpjes van de action. Idiaal voor een grotere portie. Ik vries ze, haal ze daarna uit de vorm en gooi ze als voorraad in een ziplockzakje in de vriezer. Dan kan ik de vormen weer gebruiken voor een nieuwe andere voorraad/smaak

3 jaar geleden

Reactie op Mvcj

Eerst heb ik de ijsblokjes vorm gebruikt. En nu siliconen cupcake vormpjes ...
Dit doe ik ook. Superhandig. Gister pompoen.😀

3 jaar geleden

Reactie op Madelin2

Dit doe ik ook. Superhandig. Gister pompoen.😀
Ohh dit is super handig! Ik was al aan het bedenken hoe ik iets grotere porties in kon vriezen. Nou zo dus!

3 jaar geleden

Ik mocht van een collega een soort ijsblokjes vorm voor hapjes lenen. Daar doe ik het in en een dag later in een diepvries zipzak met erop wat het is en de datum.

3 jaar geleden

Bij de prenatal hebben ze zo’n siliconenvorm voor 9 hapjes. Daar doe ik het in en dan in de diepvries. Dag erna haal ik het eruit en doe het in een diepvriesvak met erop geschreven wat het is en welke datum het is gemaakt.