12 Reacties

één jaar geleden

Is ze wel moe genoeg om haar bedtijd?

één jaar geleden

Is ze wel moe genoeg om haar bedtijd?
Ze gaapt, wrijft in haar ogen en haar ogen zakken langzaam dicht. Overdag slaapt ze ca. 3 - 3,5 uur. Voor de 6 maanden sliep ze van 19 tot 7.

één jaar geleden

Wat zijn haar dutjestijden overdag?

één jaar geleden

Reactie op maria94

Wat zijn haar dutjestijden overdag?
Van 9:30 tot 11:00 en van 14:00 tot 15:30. Powernap aan het einde van de middag zijn we 2 á 3 maanden geleden mee gestopt omdat ze dan niet sliep. Daarom de slaaptijden verschoven. Bij de eerste slaapsignalen gaat ze naar bed.

één jaar geleden

Oh trouwens, in de ochtend wordt ze om 6:30 wakker, niet om 6 uur.

één jaar geleden

Reactie op Bert1983

Van 9:30 tot 11:00 en van 14:00 tot 15:30. Powernap aan het einde van de mi ...
Als ik het zo zie is de wakkertijd iets te lang, tussen het wakker worden en het eerste dutje. Ook zijn dutje 1 en 2 evenlang. Je kan beter dutje 1 wat korter maken en dutje 2 wat langer. Na het 2e dutje is ze dan wat meer uitgerust en is ze minder over vermoeid als ze ‘s avonds naar bed gaat. Als ze om 06:30 ‘s ochtend wakker wordt is haar eerste dutje om uiterlijk 9:00 - 10:00. Tweede dutje van 12:15 - 14:30 En derde dutje van 17:00 - 17:30 Lukt het derde dutje echt niet, dan kun je ook nog het eerste dutje in korten naar 45 min, kijken of het derde dutje dan lukt. Lukt dan het derde dutje ook niet, dan maak je het tweede dutje langer: van 12:15 - 15:15/15:30

één jaar geleden

Reactie op maria94

Als ik het zo zie is de wakkertijd iets te lang, tussen het wakker worden e ...
Ik denk zelf misschien dat we de slaapjes niet meer moeten onderbreken. We maken haar nu wakker ivm max 3 uur slaap overdag en 12 in de nacht. Ben aan het terugrekenen en sinds we haar wakker maken gaat het mis. Dank je wel voor het meedenken :)

één jaar geleden

Reactie op Bert1983

Ik denk zelf misschien dat we de slaapjes niet meer moeten onderbreken. We ...
Ah fijn, hopelijk is dat het inderdaad!

één jaar geleden

Herkenbaar, onze kleine had oorontsteking.

één jaar geleden

Reactie op meikevdhoeven

Herkenbaar, onze kleine had oorontsteking.
Daarvoor zijn wij ook bij de HA geweest, niets gevonden..

één jaar geleden

Sinds we zijn gestopt met het inkorten van de slaapjes hebben we nog 1 avond een huilende baby gehad. Sindsdien slaapt ze in de avond en nacht weer door, wil ze graag een speen én drinkt ze haar flessen weer. Meine liebe wat een verademing…

één jaar geleden

Dat overstrekken doet mij denken aan krampen. Zou niet weten wat je in jouw geval zou moeten laten qua eten of pap, maar ik zou persoonlijk daarmee (ook) gaan puzzelen. Voor mijn baby helpt het als ze dr groentehapje begin van de middag krijgt en (heel gek) haar vitamine D druppels in de ochtend. Laatste fles voor het slapengaan, daarvan houd ik soms een beetje over, die krijgt ze dan in bed.