15 Reacties

22 dagen geleden

Hier ook ineens sinds een week slecht inslapen. Bij ons duurt het een uur denk waarbij we iedere keer terug moeten. Misschien de slaap regressie van 2 jaar? Ik heb helaas geen tips

22 dagen geleden

Ooooh jaaa hier ook. Ik ben er ook bij gaan zitten. Uit het zicht maar wel in de kamer. Gaat nu wisselend goed. Maar haar dutje overdag heeft ze vandaag op de opvang geweigerd.. ik gok op regressie. In de nacht ga ik bij krijsen naast haar liggen, ik heb mijn slaap ook nodig. Soms slaapt ze wel door..

22 dagen geleden

Wat vervelend.. 😟 Samen lekker in bed voorlezen en knuffelen? Dat is ons ritueel ‘s avonds. Soms lees ik wel 3 boeken voor als ik merk dat ze nog niet echt heel erg moe is. En ik blijf altijd bij haar liggen tot ze in slaap gevallen is. Of het middagdutje is te lang? Heb je al geprobeerd het middagdutje te verkorten?

22 dagen geleden

Reactie op MIchelleSon

Hier ook ineens sinds een week slecht inslapen. Bij ons duurt het een uur d ...
Jaa ik zou het niet weten…

22 dagen geleden

Reactie op xmammie🌸

Wat vervelend.. 😟 Samen lekker in bed voorlezen en knuffelen? Dat is ons r ...
Hij doet standaard maar een middagdutje van 1,5 uur. Vind dit al kort… en hij heeft dat ook echt wel nodig

21 dagen geleden

Mijn zoontje sliep ook heel slecht met de slaapregressie van 2jaar, dit heeft wel een paar weken aangehouden, nu zijn we er een maand of 2 uit en begint zijn slaapjes weer te veranderen. Viel al op dat hij in de avond steeds later ging slapen ondanks vaste tijdstip naar bed brengen (paar x pas om 20.45 in slaap en dan alsnog om 6/6.30 wakker) en in de middag steeds later en korter slapen, en nu heeft hij de afgelopen 2 weken 2x zijn middag slaapje overgeslagen dus ik denk dat er ook aardig wat kindjes bezig zijn met hun overschakeling naar geen middagslaapjes.

20 dagen geleden

Wij hebben dit ook gehad. Ongeveer van november tot maart met als dieptepunt een aantal keer 21:30 pas slapen. Gaat sinds de zomertijd weer beter.

20 dagen geleden

Reactie op DV12

Wij hebben dit ook gehad. Ongeveer van november tot maart met als dieptepun ...
Pfff hoop niet dat dit zolang gaat duren.. ben nu al kapot..🙈 al is het wel heel lief dat hij nu heel veel wilt kroelen

20 dagen geleden

Reactie op AJMDJ

Hij doet standaard maar een middagdutje van 1,5 uur. Vind dit al kort… en h ...
Oke, die van mij doet ook een middagdutje van 1,5-2 uur. En ik geloof dat het wel te lang is soms. Ze gaat soms pas na 21:00 tot gemiddeld 07:00 slapen. 😅 maar ik ben zwanger en heb ‘s middags ook echt dat dutje even nodig. 🤪🙏🏻

18 dagen geleden

Wij maken nu precies hetzelfde mee. Helaas ook ontzettend slecht slapen in de nacht, constant wakker. Ik dacht echt dat wij de enige waren, nu weet ik dat het dus weer een slaapregressie is🫠

18 dagen geleden

Wij zijn hier net uit en ineens is het geen probleem meer. Er komt een einde ;) geen goede tips..

18 dagen geleden

Same hier met mijn dochter. Laten jullie uithuilen of gaan jullie ernaast zitten?

18 dagen geleden

Reactie op Koekoeksklok

Wij zijn hier net uit en ineens is het geen probleem meer. Er komt een eind ...
Hoe lang duurde het?

18 dagen geleden

Reactie op HH HH

Same hier met mijn dochter. Laten jullie uithuilen of gaan jullie ernaast z ...
Ik ben net weer een uur en drie kwartier bezig geweest… heb het opgegeven en hem weer in ons nest gelegd… ☹️☹️☹️

18 dagen geleden

Reactie op HH HH

Hoe lang duurde het?
De heftige periode 3 weken. Daaromheen al een tijdje onrustig. We zijn er een paar nachten bij gaan liggen op de grond en ineens was het goed.