8 Reacties

3 jaar geleden

Je kunt ook op Vinted of Marktplaats een goedkope tweede autostoel halen die wel met gordel kan

3 jaar geleden

Jawel die zijn er wel, ik heb deze gezien op mamaloes en er zijn meerdere van. https://www.mamaloes.nl/cangaroo-sheriff-grey-360-isofix-0-36-kg-autostoel Link is even zodat je niet zoveel hoeft te zoeken, ikzelf heb geen ervaring met deze stoelen, ben zelf namelijk aan het zoeken naar een autostoel voor ons meisje😊

3 jaar geleden

Wij hebben een 360 van maxicosi. Het eerste stoeltje kan behalve met de isofix ook gewoon met de gordel, dus ik neem aan de grotere ook (heb het nog niet opgezocht, maar staat er op hun website vast bij 😉)

3 jaar geleden

XAdventures heeft er meerdere

3 jaar geleden

Wij hebben er een van Novy (uit mijn hoofd de goliath) die kan met isofix en met de gordel maar met de gordel kan hij dan niet meer draaien maar dat geldt vast voor al die autostoelen met 360 denk ik zo.

3 jaar geleden

Reactie op Nikievw

Wij hebben er een van Novy (uit mijn hoofd de goliath) die kan met isofix e ...
En als je hem met de gordel vast doet kan hij dan ook tegen te rijrichting in staan? Of alleen als je hem met jou mee laat kijken? Dat hij niet draaibaar is als ik de isofix niet gebruik dat geeft niet, maar hij zal wel tegen de rijrichting in moeten staan omdat hij nog maar 10 maanden is als ik hem gebruik voor een lange rit…

3 jaar geleden

Reactie op Madelin2

En als je hem met de gordel vast doet kan hij dan ook tegen te rijrichting ...
Hij kan dan met een extra gordel bovenaan vastgemaakt geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker. Wij hebben hem al naar voren staan namelijk sinds 9 maanden. Deze is vanaf 9 kilo in de naar voren-stand te gebruiken namelijk. Gaat op basis van gewicht ipv bij sommige anderen op lengte. Ik ben er echt super blij mee omdat hij op de isofix dan ook nog een beetje kan kantelen naar achteren in de naar voren-stand. (Beetje rare uitleg🤦‍♀️)

3 jaar geleden

Reactie op Nikievw

Hij kan dan met een extra gordel bovenaan vastgemaakt geloof ik. Maar dat w ...
In de gebruiksaanwijzing staan naar ik me herinner voor elke stand zowel bevestigen met iso als met gordel beschreven. (Ben voorlopig niet thuis anders zou ik even een foto sturen) Misschien is de gebruiksaanwijzing online ook wel te vinden.