40 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij doen het hier vanaf 14:30 ivm de slaapjes nog van de kids.

茅茅n maand geleden

Wij gaan het vanaf 14.00 uur doen, ze slaapt dan nog wel, maar ik vond van 15-17 ofzo beetje kort klinken.

茅茅n maand geleden

Ahh oke! Wel de middag allebei dus馃き Wij twijfelen dus 贸f het om 10 uur te doen , en dan tot hij zijn middagdutje doet (slaat hij soms al over) 脫f dat we het vanaf 3 uur doen馃槄

茅茅n maand geleden

Wij doen het vanaf 1500 en met kleine club aansluitend een bbq'tje (met de hoop op mooi weer馃槄)

茅茅n maand geleden

Wij hebben het gesplitst in 2 delen. Voor het slaapje en na het slaapje. 10-12:30 en 15-18:30-ish... Wilde de visite een beetje verdelen ivm prikkels en vinden het geen probleem een soepje neer te zetten voor we iedereen buiten schoppen om nog even tot rust te komen met onze kleine meid. 馃槀 Familie moet van redelijk ver komen dus wilden wel lekker de tijd nemen voor elkaar.

茅茅n maand geleden

Hier een uitslaper dus ook een laat middagslaapje (14u), wij vieren het van 11-15. Zolang hij is afgeleid blijft hij vrolijk en wakker dus dat uurtje maakt niet uit, daarna gelijk lekker slapen.

茅茅n maand geleden

Vanaf 15:00 doen wij!

茅茅n maand geleden

Hier in 2 dagen (vorig jaar in 2 dag delen geviert) Nu voor mama ook wat relaxter om het in 2 dagen te vieren. Familie in de ochtend en vrienden in de middag vanaf 14:00.

茅茅n maand geleden

Hier ook na zijn middagdutje vanaf 14u tot 18:00/18:30.

茅茅n maand geleden

Wij doen van 10-12 en na 15u

茅茅n maand geleden

Wij doen het vanaf 14:30 uur - 17:30. Een deel zal daarna bleven eten.

茅茅n maand geleden

Wij doen alleen een klein kinderfeestje. Ik denk vanaf 15.30 uur en ga ervanuit dat iedereen rond 18 uur wel weer weg gaat (rond 19 zou ik ze dan zachtjes de deur uit gaan werken haha)

茅茅n maand geleden

Bedankt voor de antwoorden! Mijn man wint nu wel door jullie, maar ben blij dat we nu de knoop door kunnen hakken haha馃槀 Ik wilde het dus vanaf 10 uur doen en dan met een lunch. Ivm hij niet altijd meer een dutje doet en ik dus bang ben dat hij om 5uur oververmoeid gaat zijn. Mijn man wilde hem juist rond een uurtje of 3 doen, zodat hij tenminste de ochtend/beginmiddag rust heeft om hopelijk wel even te slapen/rusten voor iedereen komt. Wereld problemen he馃槀

茅茅n maand geleden

Wij gaan het van 13:00-17:00. Ons zoontje slaapt nog wel ergens op de dag, maar dat laten we ook gewoon zo. Het zal al druk genoeg zijn馃槉

茅茅n maand geleden

Wij doen 10.00-13.00 en brengen ons zoontje dan naar bed, maar familie mag dan nog wel blijven

茅茅n maand geleden

Reactie op ElizaLouise

Wij doen 10.00-13.00 en brengen ons zoontje dan naar bed, maar familie mag ...
Ja dit was ook precies mijn idee inderdaad! Maar man geeft net aan dat ie het eigenlijk in de middag wilt , omdat ie hoop zijn nieuwe bbq te kunnen gebruiken馃槀

茅茅n maand geleden

Hier vanaf 15.00 ivm zijn middagslaappie. Meestal word ie wat later wakker maar goed anders moet iedereen rond etenstijd binnen stappen馃ぃ

茅茅n maand geleden

Wij doen van 10.00 uur tot 13.00 uur en van 14.30 uur tot 17.00. Als je man het in de middag wil vieren dan zou ik na het slaapje doen

茅茅n maand geleden

Reactie op Angelique Koese

Wij doen van 10.00 uur tot 13.00 uur en van 14.30 uur tot 17.00. Als je man ...
Ja, ik vind het zelf logischer om een peuter verjaardag in de ochtend te vieren. Ochtend weten we dat ie het wel volhoud, smiddags weet je natuurlijk nooit hoe een kind heeft geslapen (als ie 眉berhaupt slaapt) en dus nog vrolijk is馃槄 Maar goed, we doen het de middag dit jaar en zien wel hoe het gaat!

茅茅n maand geleden

Hier van 13:00 tot 19:00, wij doen het altijd met eten zodat familie niet met een lege maag nog een lange rit moet maken. Onze dochter wordt wakker rond 15:00 en dan hebben wij ook gezellig even kunnen kletsen. Komen ongeveer 20 mensen