14 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons maakt het niet uit hoelang we haar omhoog houden, ze geeft altijd wat terug helaas

2 jaar geleden

S nachts leg k haar na t boeren gelijk weer terug. Overdag laat ik haar een kwartier a halfuur zitten.

2 jaar geleden

Wij zaten altijd sowieso 30 minuten met hem overeind, hijgeeft altijd best wat terug. Nu zijn we erachter dat ook al zitten we 10 minuten met hem overeind, hij hetzelfde doet als mrt de 30 minuten. Dus we kijken nu niet meer naar de klok, maar gewoon naar hoe hij zelf is. Soms als we hem nog 30 minuten overeind hielden, was ie ook eigenlijk echt moe en kregen we dus een oververmoeide baby.. was ook niet handig. Dus nu leggen we hem gewoon na het boeren en even knuffelen neer, want spugen doet ie toch wel😂

2 jaar geleden

Ik volg mijn dochtertje hierin. Soms hou ik haar omhoog en valt ze meteen in slaap op schouder, soms zit ze lekker om zich heen te kijken, dan zit ik meestal op een minuut of 10/20.. en dan laat ze ook een boertje en geeft beetje melk terug. Maar soms gaat ze enorm te keer in haar beweging en wil ze gewoon niet zo zitten, dan ga ik haar ook niet dwingen en zit/ligt ze nog even op mijn arm.

2 jaar geleden

Wij moeten hem redelijk lang recht houden en een half uur is vaak niet genoeg. Hij heeft verborgen reflux weten we nu

2 jaar geleden

Hier maakt ook niet zoveel uit hoe lang we haar omhoog houden. Soms geeft ze 3 of 4 uur na de fles nog steeds wat terug. Ik hou wel minimaal 10 minuten aan.

2 jaar geleden

Ik kan hem direct na het boeren neerleggen.

2 jaar geleden

Verschilt per kind. Het is vooral uitproberen

2 jaar geleden

Wij moeten hem zo’n 15-20 min rechtop houden, soms komt er dan alsnog wat terug. Sinds we johannesbroodpitmeel gebruiken gaat het echt stukken beter. Soms poept hij tijdens de voeding of hij spuugt zijn kleding onder, vaak spuugt hij dan weer als we hem moeten verschonen of verkleden. Teveel bewegen na de voeding vind hij dus ook niet leuk.

2 jaar geleden

Minimaal 30 minuten ivm verborgen reflux, maar vaak wel 45 minuten. Korter geeft problemen! Gister een draagzak uitgezocht om het wat makkelijker te maken

2 jaar geleden

Totdat ze een boertje laat, niet zo lang dus. Alleen op haar buik spuugt ze vaak, dus daar wacht ik wel een uurtje mee.

2 jaar geleden

Ik doe het zo'n vijf minuten, afhankelijk van wat ze wil. Ik ben al heel blij met één boertje, want in het begin wilde ze niet geboerd worden. En 's nachts na de tweede borst helemaal niet want dan gaat ze terug in het bedje. Ze blijft na het drinken nog wel even op mij liggen maar das niet echt verticaal, gewoon hoe ze van de borst af komt en wat ze fijn vindt. Ze spuugt wel regelmatig wat en heeft verborgen reflux maar ze heeft er niet veel last van.

2 jaar geleden

In welke houdingen houden jullie rechtop?

2 jaar geleden

Reactie op Stroopwafels

In welke houdingen houden jullie rechtop?
Ligt eraan voor boertje laten en als hij moe is dan over de schouder. Is hij wakker en alert dan ga ik onderuit zitten met knieën opgetrokken en zet ik hem hier tegenaan zo kunnen we gelijk praten en spelen.