6 Reacties

8 maanden geleden

Hii, Hier beide geen dutje. Soms dut mijn dochter wel weg in de auto of ik laat ze max 20 min slapen smiddags maar dat is alleen nu geweest met het warme weer. 19.00 a 19.15 naar bed en 6.30 a 6.45 wakker. Maar de overgang van geen dutje en doorslapen hele nacht gingen ook weken(maanden) aan vooraf totdat dit zo werd.

8 maanden geleden

Ons zoontje slaapt 10 uur per dag. Gaat rond 20.00 uur slapen (19.30 uur naar bed) en wordt dan rond 6.00 uur wakker. Maar onze dochter van 5 slaapt makkelijk tussen de 11 en 12 uur dus verschilt heel erg per kindje.

8 maanden geleden

Onze zoon (april 22) heeft merk ik ook zijn dutje tussen de middag nog nodig. Anders wordt hij rond 16:00 echt vervelend. Soms slaapt hij tussen de middag nog 2-3 uur! Maar ik laat het afhangen van hoelaat hij ‘s ochtends wakker is. Als dat 07:00 is, gaat hij er ‘s middags ook in (dan ‘s avonds later naar bed) en indien 09:00 wakker dan rek ik het meestal wel en dan tussen 18:00-19:00 naar bed.

8 maanden geleden

Reactie op Angelique Koese

Ons zoontje slaapt 10 uur per dag. Gaat rond 20.00 uur slapen (19.30 uur na ...
Oh wow dat is ook weinig. Ergens goed om te horen. :) Ik lees namelijk overal dat ze op 11.5-12 uur zouden moeten zitten en wij zitten de meeste dagen krap aan de 11. Maakt me onzeker.

8 maanden geleden

Hoi onze dochter ook geen lange slaper hoor en zitten nachten dus dat ze maar 10 uur per nacht slaapt en slaapt niet meer in de middag al heel lang niet meer

8 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Oh wow dat is ook weinig. Ergens goed om te horen. :) Ik lees namelijk over ...
Dat snap ik heel goed. Hij ontwikkeld zich goed en is energiek en vrolijk overdag dus dan zal het wel goed zijn. Ik ken ook mensen waarbij de kinderen op deze leeftijd makkelijk 14 uur slapen dus het verschilt echt heel erg per kindje.