Ik werk 24 uur in 3 dagen. 1 dag gaat hij naar mijn moeder, 1 dag naar het kdv en 1 dag naar mijn schoonmoeder. Ik vind de verdeling die we nu hebben ,in combinatie met mijn ander zoontje van bijna 3 jaar, heerlijk
Ik werk 28 uur. Zoontje gaat 1 dag naar kdv, een halve dag peuteropvang (en in de middag bij mij thuis), 1 dag schoonouders en man en ik hebben beide een dag met hem thuis
Ik werk 36 uur en mijn man 40. Onze dochter gaat 4 dagen naar de opvang. Per 1 dec ga ik wel een dag minder werken (eindelijk!馃ぉ) en gaat onze dochter ook een dag minder naar de opvang.
Maar zijn de kinderen dan thuis als jullie werken? Gaat dat goed ? Soms is ...
Nee die werkdagen die ik noemde zijn we echt vrij. Ik had moeten noemen dat mijn man ook de zaterdag werkt. Dus ik werk 4 x 9 en hij werkt woe t/m zat lange dagen van 10/11 uur. Hij is maandag en dinsdag vrij en ik de donderdag. Woensdag en vrijdag zijn de cr猫che dagen. Ben wel heel tevreden met de balans zo!
Ik werk 28 uur en mijn vriend 40 uur.
(Werk zelf wel wisselende diensten qua uren en dagen)
Zoontje gaat 2 dagen per week naar opvang en meestal 1 dag past oma op.
Ik werk 32 uur (onregelmatig) en mijn man minimaal 40u, max 50 u in de week. We hebben ongeveer 2,5 dag gastouder per week en 2 keer per maand schoonouders die oppassen. Ik zou niet minder willen werken
Ik werk per oproepbasis, dat kan de ene week 16u zijn en de andere week niets. En mijn man werkt ca. 40u
Doordeweeks past mijn schoonmoeder op en in het weekend zorgt mijn man voor de kinderen.
Ik werk 32 uur en mijn man 40. Ons zoontje gaat 4 dagen naar de opvang. Volgend jaar verwachten we onze 2e en kan ons zoontje weer terug naar 3 dagen! Hoe we de ballen hoog houden? Door ze elke week een paar keer te laten vallen en maar weer op te ruimen ;)