12 Reacties
3 jaar geleden
Misschien al last van eenkennigheid?
Al vanaf 6 maanden kan je baby de eerste tekenen van verlatingsangst en eenkennigheid laten zien. SOMMIGE BABY'S LATEN HET AL WAT EERDER ZIEN.
Je kindje heeft er vaak het meest last van als hij tussen de 8 en 18 maanden is.
Meestal zijn de ergste klachten verdwenen als je kind 3 jaar is.
3 jaar geleden
Hier ook… ze begint binnen een minuut te huilen zodra iemand anders dan ik of mijn man haar vasthoudt. Zodra we haar weer overnemen is het meteen weer goed. Ze is 4 maanden en heeft dit sinds 2 weken ongeveer.
3 jaar geleden
Reactie op Flower-power
Hier ook… ze begint binnen een minuut te huilen zodra iemand anders dan ik ...
Bij mij ook binnen een minuut huilen.. zucht
3 jaar geleden
Houden ze haar hetzelfde vast? Mijn kindje vindt het leuk om rond te kijken, als je hem in "babyhouding" houdt (liggend op je arm) gaat hij huilen. Mijn moeder deed dat steeds en toen ze hem overeind hield vond ie het wel leuker. Maar vroege eenkennigheid is wel een ding in deze (after) corona periode. Daarvoor zagen kindjes toch veel meer mensen en dan kunnen ze eraan wennen
3 jaar geleden
Ja hoor hier ook. Begon al even voor drie maanden. Ben ook aan het oefenen met wegbrengen en vind dat dus verschrikkelijk 😢
Als iemand langs komt, ga ik er alleen met haar naast zitten. Soms is dat goed maar soms ook niet. Met oppassen scheelt het dat ze na een tijdje rustiger is en dan ook gewoon slaapt en vaak ook gezellig is.
Ookal voelt het heel mooi dat ze zo graag bij je zijn hoop ik wel dat het snel beter wordt 🙈
3 jaar geleden
Zeker! Al heel snel, ze wil niet door anderen vastgehouden worden. Spelen en kletsen wil ze wel met anderen, bijvoorbeeld liggend of zittend.