7 Reacties

10 maanden geleden

Ik herken het niet. Mijn dochtertje huilt juist een beetje als ik wegga bij de opvang. Het lijkt haast alsof ze heel moe is. Slaapt ze wel goed op de opvang?

10 maanden geleden

Als ik het zo lees, lijkt het of je dochter overprikkeld en/of oververmoeid is. Eet en slaapt ze goed daar? Zit ze al op 1 dutje of nog 2?

10 maanden geleden

Reactie op Wolf92

Als ik het zo lees, lijkt het of je dochter overprikkeld en/of oververmoeid ...
Twee dutjes nog. Ze doet daar ook twee dutjes, wel altijd korter dan thuis. Ik denk ook dat ze overprikkeld is. En misschien honger/ dorst/ moe / alles tegelijk

10 maanden geleden

Herkenbaar! Het is bij onze dochter overprikkeling en honger heb ik altijd het idee. Geen fijne avonden die woensdagavond hier😅

10 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje is dan moe, hongerig en overprikkeld. Hij begint te huilen zodra ik hem ophaal. Het is een bepaalde ontlading. M’n dochter had dat ook de eerste paar jaar.

10 maanden geleden

Oh fijn dat er herkenning is! Ik heb het wel eens aangegeven bij de opvang, maar ik geloof niet dat er veel aan te doen is... hebben jullie wel het idee dat het oké voor ze is daar?

10 maanden geleden

Hier hetzelfde! Hij vindt het daar geweldig en is altijd blij en enthousiast… helaas altijd slechts een uurtje slapen op de opvang en thuis wel 3 uur 😅 Het moment dat ik thuiskom na een dagje opvang is het sprinten om snel eten te maken, geven en hop naar bed terwijl meneer alleen maar gilt 😂 de volgende dag is er altijd niks meer aan de hand.