5 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Wij ook de kinderwagen. Was binnen no-time binnen, netjes verpakt. We hebben die ook nergens goedkoper kunnen vinden. Tevreden dus!

4 jaar geleden

Ik hev mijne bij dreambaby gekocht in belgie. 899 incl voetenzak en luiertas... volgens mij ligt er nog 1 vior me gereserveerd in turnhout maar we hebben al andere opgehaald. Zou je daar interesse in hebben ?

4 jaar geleden

Yes wij hebben onze wagen ook besteld bij babylux, snelle en correcte levering 馃榿 en wij hadden daar toen idd echt de laagste prijs gevonden, hield het al zeker 2 maanden in de gaten toen.

4 jaar geleden

We hebben hem besteld 馃槏. Luiertas helaas uitverkocht, maar bij de prenatal besteld. Deze kleur gaat eruit, dus heerlijk die korting 馃槣. Ben heel benieuwd.

4 jaar geleden

Helemaal blij dat ik onze kinderwagen had gevonden, en met korting. Vandaag een mail, dat er een fout was en deze helaas toch niet op voorraad is. Nu bieden ze een andere kleur, de nieuwe navy blue aan, waarbij het prijsverschil wordt gedekt 馃槉. Wat een super service! 馃榾. Alleen het punt is dat ik de luiertas in classic blue al ergens anders snel had besteld en deze niet geretourneerd meer kan worden, omdat ik de doos niet meer heb 馃様. Dilemma 馃槄馃檲