10 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben met 4 weken ook wezen bowlen en daarna wel meer spierpijn gehad dan normaal. Even afwachten en anders vk bellen

4 jaar geleden

Reactie op kelly93

Ik ben met 4 weken ook wezen bowlen en daarna wel meer spierpijn gehad dan ...
Dankje hou het even in de gaten nu eigenlijk geen last meer.

4 jaar geleden

Geen haat ofzo, maar als je zwanger bent doe je dit toch niet meer ? Alles voor de gezondheid van je kleintje toch?

4 jaar geleden

Reactie op ankedaneels

Geen haat ofzo, maar als je zwanger bent doe je dit toch niet meer ? Alles ...
Ik doe het normaal nooit bowlen. Maar deed dit onbewust omdat zo onschuldig is vergeleken met het werk dat ik doe. Dus vandaar mijn vraag

4 jaar geleden

Reactie op desteny1103

Ik doe het normaal nooit bowlen. Maar deed dit onbewust omdat zo onschuldig ...
Ik zeg je ook, geen haat ofzo. Ik heb dit toen ik 7a8 weken was ook gedaan door een vriendin van me, maar ben gelijk gestopt daarme omdat ik een schuldgevoel had. Op de dag van vandaag rook ik nog steeds sigaretten. Wat eigenlijk ook niet goed is voor de baby.

4 jaar geleden

Reactie op ankedaneels

Ik zeg je ook, geen haat ofzo. Ik heb dit toen ik 7a8 weken was ook gedaan ...
Ik denk dat je je vergist met iets anders als ik je reactie zo lees .. zij heeft het over bowlen 🎳 en niet over blowen met een joint..

4 jaar geleden

Reactie op Shan1604

Ik denk dat je je vergist met iets anders als ik je reactie zo lees .. zij ...
🤦🏼‍♀️😅

4 jaar geleden

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het bowlen, je baby'tje zit goed beschermd in je buik. Krampen zijn misschien een teken van je lichaam om wel wat rustiger aan te doen? Zou het vooral even aan je verloskundige vragen, die kan je vast goed uitleggen waardoor het kan zijn gekomen. Maar je baby zit vast gewoon veilig en warm in je buik ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Zomer21

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het bowlen, je baby'tje z ...
Dankje ga het er effe is idd met verloskundige over hebben

4 jaar geleden

Reactie op ankedaneels

Ik zeg je ook, geen haat ofzo. Ik heb dit toen ik 7a8 weken was ook gedaan ...
Denk dat je best eens met een dokter gaat praten om te proberen stoppen. Veel succes!