3 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een week geleden buikgriep gehad en heb toen ook veel overgeven en 3 dagen op de wc gezeten. Maakte me toen ook veel zorgen maar met de baby was gelukkig alles goed. Zorg dat je veel vocht binnenkrijgt en hou in de gaten dat je wel blijft plassen, als dit stopt/minder wordt ben je aan t uitdrogen en dat is wel gevaarlijk. Zou je huisarts en verloskundige ook even inlichten voor de zekerheid. Heel veel beterschap 馃拹
4 jaar geleden
Ja ik ik heb het norovirus ook gehad met 11 weken. Het was vreselijk, overgeven diarree, niet lekker voelen. Het duurde 2 dagen maar herstellen (top fit voelen) duurde wel even. Had voor het virus al veel symptomen, dus het kan per persoon verschillen.
Met de baby ging alles goed.
Oh en probeer veel water te drinken
Beterschap
4 jaar geleden
Ik heb vorige zwangerschap met 20 weken het norovirus gehad. Het advies wat ik toen kreeg van de huisartsenpost was om elk kwartier 1 slokje siroop te drinken. Zeker niet meer. Ze adviseerden om dit zelfs 's nachts vol te houden omdat je dan toch vocht enzo binnen krijgt voor de baby. Overdag mocht ik dat ook met bouillon doen, maar wel echt 1 slok per 15 minuten. Normaal gezien gooi je dat er niet direct weer uit namelijk.