3 Reacties
4 jaar geleden
Volgens mij kun je niks doen, maar er is eigenlijk geen reden voor ook. Derde kindjes dalen vaak pas bijbde bevalling in, zo ook de mijne. Als het kindje ingedaald is zegt dat ook helemaal niets over wanneer je gaat bevallen, dat kan dan nog weken duren (in theorie dan he, jij bent al 40 weken dus binnen nu en 2 weken gaat het sowieso gebeuren 😏).
4 jaar geleden
Mijn meisje is ook pas ingedaald tijdens de bevalling! Typisch tweede kind zei mijn verloskundige.. hebben lekker de ruimte en ik had ook veel
Vruchtwater. Mijn bevalling heeft in totaal 3,5u geduurd… heb trouwens wel ook van alles aan yoga oefeningen geprobeerd omdat ik dr ook in wilde laten dalen maar zonder succes en achteraf dus wellicht onnodig ;)
4 jaar geleden
Ik geloof dat ik maar gewoon opgeef met pogingen doen dan haha. Wat me nog wel beetje zorgen baart is dat mijn beide bevallingen zijn begonnen na strippen bij 40+5 en 39+6. Die laatste heel mooi qua termijn dus misschien was dat vlak erna wel zelf begonnen. Maar ben dus beetje bang dat ik 41 weken aantik en ik dan moet bedenken of ik ingeleid wil worden of wil afwachten. Beide vind ik lastig, maar goed, zover is het nog niet 😉