7 Reacties

3 jaar geleden

Ik verschoon alleen als er gepoept is in de nacht, soms maak ik de boven kant even los om een goed boertje er uit te kloppen. 9 van de 10 x slaapt ze alweer halve wege de fles en kan ik haar weer terug leggen

3 jaar geleden

Alleen verschonen als nodig. Die van mij ligt soms ook van 21 tot 7 in 1 luier. Je voelt het wel.

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Hier krijgt ze bv, als ik haar los maak wordt ze gelijk wild met haar handjes. Daarom laat ik haar gewoon lekker ingebakerd aan de borst drinken. Ze valt toch halverwege in slaap en kan ik haar zo weer terug leggen. Behalve als ze gepoept heeft of onrustig gedronken heeft maakt ik haar los om een boertje te laten.

3 jaar geleden

Ze komt bij mij snachts niet meer. Ik geef ingebakerd de avond en ochtend fles. Ik verschoon haar gewoon in de pacco piccolo in de ochtend 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben een meyco inbakerdoek en wij verschonen hem wel snachts. Hier moet je hem dus wel echt uithalen met verschonen, maar vind ik zelf ook fijn voor hem. Even de armpjes en beentjes bewegen na al die uren en dan merk ik dat ie daarna weer wat rustiger slaapt. De verschoning is niet helemaal nodig meer snachts, maar vind het zelf voor hem wel fij n want anders zit die van 7u echt propvol. Niet lekker! Hij krijgt dus ook zn flesje als ie uit de inbakerdoek is. Hij word bij ons boos als ie erin zit en de fles krijgt馃槀

3 jaar geleden

Bij mij komt ze niet meer 's nachts maar ook 23.00 verschoon ik haar voor de laatste fles. Wij hebben de puckababy en ik haal haar daar uit tijdens de fles. Bij ons valt ze anders te snel terug in slaap en drinkt ze niet meer goed!