12 Reacties
3 jaar geleden
Niet het ja knikken maar wel een soort van nee knikken. Ze beweegt dan ook haar onderlichaam er een beetje bij en ze ziet het dan ook als een spelletje. Ze lacht er altijd heerlijk bij.
Het zou goed kunnen dat het hoort bij het lichaam ontdekken en baby's leren veel van herhaling.
3 jaar geleden
Ons dochtertje knikt ook nee sinds een paar dagen. Het ja-knikken heeft ze dan weer niet
3 jaar geleden
Onze dochter knikte ook ja ik het begin toen ze ging zitten.. wij vonden het er heel schattig uitzien...🥰 ik denk dat ze haar nekspieren nog wat meer moest trainen om haar hoofd goed recht te houden in zit positie..
Na een paar weekjes ging het weer over..
Onderdeel van de ontwikkeling en inderdaad ze is haar eigen lijfje aan het ontdekken..
Ik kan het natuurlijk niet vergelijken, en als je je er fijner bij voelt om even langs de huisarts te gaan moet je dat doen, maar (bedoel dit niet lullig) wat denk je dat het zou kunnen zijn/ wat verwacht je dat de huisarts gaat doen?
3 jaar geleden
Reactie op Ccl_Hrtmn
Onze dochter knikte ook ja ik het begin toen ze ging zitten.. wij vonden he ...
Misschien heeft ze pijn, oorontsteking ofzo? Dat ze de pijn probeert weg te knikken. Misschien is het inderdaad heel onschuldig, maar probeer altijd alert te blijven. Dank voor het delen van jou ervaring iig
3 jaar geleden
Ik werk zelf in de kinderopvang en zie met enige regelmaat kindjes ja/nee bewegingen maken. Is eigenlijk altijd wel iets onschuldigs! Bij de ene is het dat ze opeens doorhebben dat ze hun hoofdje zelf hierin deze beweging kunnen maken, bij de de ander is het soms een teken van moeheid.
Maar meestal is het echt een teken van iets nieuws te hebben ontdekt! Als je het niet prettig vind, kan je natuurlijk altijd naar de huisarts ervoor. Maar hoe het nu klinkt,klinkt het voor mij als een nieuwe ontwikkeling🤗
3 jaar geleden
Sinds een aantal dagen knikt onze dochter ook en dan doet haar hele lijfje mee. Ik vind het er ook haast spastisch uitzien maar ze ziet er verder niet gestresst uit ofzo. Ze doet het vooral in de stoel bij het eten nu, dat maakt me extra zenuwachtig omdat we rapley doen... Dacht eerst dat het vermoeidheid was, maar ze doet het ook wanneer ze net geslapen heeft 😢