12 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb deze gekocht: https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-jassen/babyjas-teddy-met-capuchon-roze-1000028190.html
Of is dit dan weer te warm voor nu?
3 jaar geleden
Wij hebben 72 gekocht. Hij heeft nu maat 62-68 maar anders is ie er zo snel uit gegroeid. En een jas moet sowieso over andere kleding dus liever te ruim dan te klein
3 jaar geleden
Reactie op Louise186
Ik heb hetzelfde gedaan. Nu maat 62-68, wel een tussenjasje in maat 68 geko ...
Wat versta jij voor een baby onder een tussenjas en winterjas? Heb je een foto of linkje?
3 jaar geleden
Wij hebben een tussenjas (herfstjas) gekocht in maat 74 want onze dochter is 68,5 cm lang en een winterjas koop ik later wel. Nu is het nog te warm voor een winterjas vind ik
3 jaar geleden
Dan zou ik maat 68 kopen.
Ik heb een wollen jasje van engel natur, dat is maat 62-68 maar valt erg ruim. Je kunt altijd de mouwen omvouwen.
3 jaar geleden
Ik heb voor de aankomende herfst alles in maat 74 gekocht.. ik heb een lange dame. Ik doe haar nu momenteel zo’n fleecejasje aan in maat 74 en rol de mouwtjes op. Daarbij een lekker shawltje uit fleece en een wat dunner mutsje op voor de wind. Mijn dochter heeft amper haren op haar hoofd.. Ik heb ook fleece overalls voor haar als de temperatuur meer naar <10 graden gaat. (o.a bij de H&M) en voor in huis in de winter op de koude vloer zodra ze begint te krabbelen.
Ik zou voor jouw baby voor maat 68 kiezen.
Als alles te groot zit is ook niet mooi.
Voor de winter heb ik een dikkere overall jas gekocht in maat 74/80.. soms heb je ook 2 maten.. daar zou bij jouw baby denk ik 68/74 perfect zijn.
Als je helemaal zeker wilt zijn voor de herfst zou ik een softshell overall kopen. Die zijn wind en regendicht. (Bij ons heeft dit geen zin want ik heb onze dochter altijd in de draagzak). Maar mocht ze meer in de kinderwagen zitten zou ik zo iets aantrekken..