8 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook, precies hetzelfde! Ik moet aan kiezen die doorkomen denken. Of vermoeidheid. Toevallig vandaag zijn oren nagekeken en dat was in orde.

10 maanden geleden

Droog je de binnenkant van de oren na het douchen goed af? Zou ook kunnen zijn dat hij daarom jeuk heeft in zijn oorschelp.. de wondjes zouden dan kunnen komen door scherpe randjes aan de nageltjes?

10 maanden geleden

Hier ook vaak, ik vermoed tandjes en/of vermoeidheid. Ook lijkt ze te hebben ontdekt dat haar vingertjes goed in de oren passen en zit ze soms gewoon zo te relaxen 😅 maar vaak is het een soort peuteren. Als ik haar nagels niet kort genoeg houd, krijgt ze ook snel wondjes in de oren. Toevallig hadden we voor onze vakantie een check bij de dokter en alles was in orde. En bij het vliegen geen last gehad.

10 maanden geleden

Hier ook het geval, ze zat constant met haar vingertjes aan haar oren. Haar oorschelp werd ook heel rood beide oortjes. Ik dacht steeds doorkomende tandjes of jeuk. Omdat ze geen koorts had dacht ik niet aan oorontsteking. Maar toch uiteindelijk bij de HA geweest om te laten nakijken. Die constateerde dus wel geïrriteerde oren!! Na een paar dagen zoutoplossing was het ook gestopt, maar hier begint ze sinds gisteren weer dus we gaan morgen toch weer naar de HA

10 maanden geleden

Reactie op leonora90

Hier ook het geval, ze zat constant met haar vingertjes aan haar oren. Haar ...
Ik ga morgen toch maar even bellen naar de huisarts voor de zekerheid om zijn oortjes te laten nakijken! Mijn zoontje is ook heel huilerig de laatste tijd dus het zou zomaar kunnen dat hij er toch last van heeft!

10 maanden geleden

Ik ga morgen toch maar even bellen naar de huisarts voor de zekerheid om zi ...
Precies even een kijkje kan geen kwaad. Succes!

10 maanden geleden

Ik ga morgen toch maar even bellen naar de huisarts voor de zekerheid om zi ...
Kon je vandaag nog terecht bij de HA? Wij hebben een doorverwijzing vandaag gekregen naar de kno arts voor eventueel buisjes

10 maanden geleden

Ja ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Oren zagen er goed uit. Dus gelukkig niks aan de hand. Kan ik weer met een gerust hart op vakantie. Fijn dat jullie zijn doorverwezen! Hopelijk krijg je snel een oplossing voor je dochter, want elke keer geïrriteerde oortjes is echt heel vervelend!