17 Reacties

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Geen ervaring met deze slaapzak maar zie dat deze zonder mouwtjes is dus niet geschikt voor de koude winter. De puckababy is een investering maar is het echt meer dan waard! Ze kunnen er vanaf een half jaar in en elk seizoen heb je een goede slaapzak. Mijn dochter heeft hem aangehad tot 3 jaar! As je elk seizoen en elke maat een nieuwe slaapzak moet kopen ben je denk ik hetzelfde geld kwijt of zelfs meer.

3 jaar geleden

Op Vinted kan je ze wel wat goedkoper aanschaffen. Deze zijn dan ook nog eventueel nieuw. Heb geen ervaring met bovenstaande slaapzak, maar ik denk zelf dat de kosten ook al snel oplopen als je voor elk seizoen een andere slaapzak moet kopen.

3 jaar geleden

Reactie op talithaadriana

Geen ervaring met deze slaapzak maar zie dat deze zonder mouwtjes is dus ni ...
Deze heeft ook afritsbare armen. Sorry verkeerde foto misschien gebruikt om te laten zien. De puckababy van 6 maand -2,5 jaar lijkt me zo groot.. ze doen hem aanbevelen vanaf maat 68. En merk ook wel dat de newborn nu te klein wordt. Was die niet veel te ruim bij jouw dochter in het begin?

3 jaar geleden

Het lijkt me zo oncomfortabel. 😂🫠

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Het lijkt me zo oncomfortabel. 😂🫠
De buikband is nieuw, deze ken ik niet! Wellicht dat hij er los bij zit? Dan hoef je hem natuurlijk niet om te doen. Hij is helemaal verstelbaar qua lengte, mouwtjes heb ik in het begin omgeslagen. Ik vond het reuze meevallen hoe ruim die was en vond het echt de fijnste slaapzak ooit! Voor mijn 2e dochter zelfs een nieuwe er bij aangeschaft zodat ik er altijd een heb als de andere in de wasmachine zit.

3 jaar geleden

Ik heb zo een jolein slaapzak waar ik zeer tevreden van ben. Geen ervaring met Puckababy

3 jaar geleden

Reactie op talithaadriana

De buikband is nieuw, deze ken ik niet! Wellicht dat hij er los bij zit? Da ...
Klopt, de buikband zit er los bij. Heb deze vorige week aangeschaft als opvolger van de puckababy newborn. Die band is zodat de slaapzak beter op zn plaats blijft zitten. Maar hij zit er los bij, dus je hoeft hem niet te gebruiken. Zelf ook fan van puckababy!

3 jaar geleden

Reactie op Miniversie on the way

Klopt, de buikband zit er los bij. Heb deze vorige week aangeschaft als opv ...
Oh dus die hoef je niet extra te bestellen? Die zit er al bij in?

3 jaar geleden

Wij gebruiken slaapzakken van de Hema, Jollein en heb destijds ook een puckababy aangeschaft voor mijn oudste. Ik ben fan van de slaapzakken van de Hema en van Jollein (weinig verschil vind ik🤷‍♀️) en puckababy is handig omdat 'ie lang meegaat maar is persoonlijk niet mijn favoriet. En nu voor mijn jongste (5mnd) sowieso nog te groot. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Oh dus die hoef je niet extra te bestellen? Die zit er al bij in?
Nee die hoef je niet los bij te bestellen. Bij mij zat ie erbij! Heb ‘m bij prénatal gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op Miniversie on the way

Nee die hoef je niet los bij te bestellen. Bij mij zat ie erbij! Heb ‘m bij ...
Oh goed te weten, op de website moet je die volgens mij er bij kopen.

3 jaar geleden

Reactie op AndreadR

Wij gebruiken slaapzakken van de Hema, Jollein en heb destijds ook een puck ...
Ik las op internet ook dat de Hema slaapzakken goed bevallen. Ik ga eens op onderzoek uit.. ik wil eigenlijk gewoon een lekker zachte flexibele zak met het liefste een beetje fleece / teddy aan de binnenkant nu voor de herfst. En daarin dan alleen een rompertje. Ze ligt bij ons in bed. En merk het ook wel bij mezelf dat de schouders weer kouder worden. Dus iets wat lekker warm is maar niet te warm. Want ze komt toch lekker bij mij onder de deken. ☺️

3 jaar geleden

Ik heb al een 4 seizoenen gehad van jollein en nu een hydrofiele slaapzak van jollein en heel tevreden van! Nu heb ik een Tussenslaapzak besteld van Hema van TOG 1. ik merkte dat de hydrofiele van 0,5TOG wat frisser werd en de winter nog te warm .. voordien ergococoon gehad en was ik heeeel tevreden van ook!

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik las op internet ook dat de Hema slaapzakken goed bevallen. Ik ga eens op ...
Hema is top👌 Geen fleece/teddy aan de binnenkant, dat is ook echt wel warm en zeker als ze lekker bij je ligt🥰, maar wel zacht/fleece aan de buitenkant. Puckababy heeft wel de optie om teddy aan de binnenkant te dragen geloof ik, maar denk dat dat beetje plakkerig wordt🤷‍♀️ maar dat hangt natuurlijk van verschillende dingen af. Ook maar net wat je fijn vindt. Vaak heeft Hema wel leuke aanbiedingen ook, kun je het misschien eens proberen. Succes!

3 jaar geleden

Wij hadden winter katoenen slaapzak van Jollein. Absoluut tevreden over de kwaliteit. Het is handig om twee slaapzakken te hebben voor het geval je baby 's nachts een ongelukje heeft met plassen.