10 Reacties

3 jaar geleden

Wij twijfelden tussen bugaboo butterfly en de joolz Aer. Uiteindelijk voor de joolz gekozen en heel blij mee

3 jaar geleden

Reactie op leonora90

Wij twijfelden tussen bugaboo butterfly en de joolz Aer. Uiteindelijk voor ...
Wat goed om te horen. Wat heeft uiteindelijk gezorgd tot deze keuze?

3 jaar geleden

Reactie op JP8961

Wat goed om te horen. Wat heeft uiteindelijk gezorgd tot deze keuze?
Ik vond de joolz net iets fijner, en daarnaast vond ik hem ook strakker en mooier daar verschillen de meningen dan weer over. Wij hebben amazing antraciet kleur

3 jaar geleden

Wij hebben zelf vorige week een Dubatti gekocht. Tot nu toe heel erg tevreden over! Als de buggy is ingeklapt zit er een hengels aan waardoor je hem makkelijk kan meenemen. Ook zit er een tas bij voor als je hem bijvoorbeeld mee wilt nemen in het vliegtuig. Ook zijn de roze en grijze nu in de aanbieding bij de Babydump. Mijn vriend en ik zijn beide lang. Omdat de Joolz buggy erg smal is schopte wij met lopen steeds tegen de achterkant aan. Ook vind ik zelf een nadeel van Joolz dat je geen volledig buggy koopt, maar er nog dingen bij moet kopen. Zoals een voeten steun, die wij erg graag wilde. Maar misschien fijn om even naar een winkel te gaan en met beide te lopen. Dat heeft ons geholpen.

3 jaar geleden

Wij hebben zelf vorige week een Dubatti gekocht. Tot nu toe heel erg tevred ...
Wij hebben de joolz en hebben hem voor €389,- gekocht + voetensteun erbij gekregen

3 jaar geleden

Wij twijfelden ook tussen precies deze 2 en zijn voor de Dubatti gegaan. Nu al 2 weken mee in Australië en het is een geweldig ding! Zoals hier onder al genoemd fijn als je lang bent en dat je niet accessoires los moet kopen. Voor ons gaf de doorslag de extra grote zonnekap die we hier echt nodig hebben en ik vond de Dubatti gewoon lekkerder rijden. Mocht gewoon mee met alle vluchten als handbagage

3 jaar geleden

Hier ook voor de dubatti gegaan. Erg fijne buggy, doorslag voor ons was - dubatti is de lig stand makkelijker te gebruiken (joolz moet je eerst ritsen) -dubatti heeft een vaste voetensteun (bij joolz los te krijgen maar zag er fragile uit) - dubatti extra grote zonnekap - dubatti regenhoes sluit perfect en netjes aan. (Joolz slobberde die om de wagen) En het extraatje bij de dubatti was dat je de zijkanten van de zitting kan wegklappen als je kindje groter is. https://m.youtube.com/watch?v=9jS1QGSBVQw Deze video laat goed de verschillen zien en gaf voor ons de doorslag

3 jaar geleden

Reactie op Pamsterxx

Hier ook voor de dubatti gegaan. Erg fijne buggy, doorslag voor ons was - ...
Thanks voor je reactie!!

3 jaar geleden

Ik heb ze allebei… (veel op reis met 2 kleine kids); ik vind de joolz fijner rijden en makkelijker in- en uitklappen. Dubatti vind ik beter qua zitje, makkelijker in verstelbare ligstand, grote zonnekap etc. Echter als je een voetenzak in de dubatti hebt is het een drama met in en uitklappen vind ik en dat maakt dat ik in de winter thuis liever de joolz gebruik.

3 jaar geleden

Hier ook een dubatti! Ontzettend blij mee 😃