16 Reacties

4 jaar geleden

Ik vond hem niet mooi in die kleur, maakte de wagen op de een of andere manier goedkoper uitzien en hij is zeker niet goedkoop. Ik heb uiteindelijk de brilliant black gekocht

4 jaar geleden

Reactie op Hilss

Ik vond hem niet mooi in die kleur, maakte de wagen op de een of andere man ...
Jaaa, ik snap wat je bedoelt… wel jammer en zeker voor die prijs

4 jaar geleden

Wij zijn er heel blij mee!

4 jaar geleden

Maandag wordt de onze geleverd!

4 jaar geleden

Wij hebben de Mindfull green genomen, twijfelde ook net over de beige. Wij vonden deze heel zacht van kleur, erg blij mee!

4 jaar geleden

Wij hebben deze kleur in de winkel uitgezocht. Wij vinden hem juist heel mooi en stijlvol 😊

4 jaar geleden

Ja grappig, in de winkel vonden wij ‘m ook heel mooi. Maar thuis in het daglicht vonden we het echt veel bruiniger lijken. We hebben ‘m teruggebracht. Haha. Gaan nu denk ik voor de geo 2 en dan de zwarte!

4 jaar geleden

Reactie op Lvdh93

Ja grappig, in de winkel vonden wij ‘m ook heel mooi. Maar thuis in het dag ...
Wat jammer dat ie thuis tegenviel! Die van ons komt volgende week binnen, dus ik ben benieuwd. Ook even kijken met het dekentje er die ik erbij bedacht had…

4 jaar geleden

Heeft iemand hem toevallig al ontvangen in timeless taupe en kan er een foto van uploaden? Ik twijfelde in de winkel heel erg tussen magnificent green en de timeless taupe. Heb nu de groene besteld maar twijfel nu weer heel erg omdat groen niet met alle kleuren mooi staat 😭

4 jaar geleden

Even een tip voor een ieder die nog van plan is een Joolz te kopen: ik kreeg een waarschuwingsmail van Joolz dat ze per 1 februari de prijzen gaan verhogen. Ik zou dus niet te lang wachten 😅 Bij baby & tiener store is deze week 11% korting op alles van Joolz

4 jaar geleden

Reactie op dsyndk22

Even een tip voor een ieder die nog van plan is een Joolz te kopen: ik kree ...
Weet je die kortingcode toevallig van baby & tienerstore

4 jaar geleden

Reactie op Emily01

Heeft iemand hem toevallig al ontvangen in timeless taupe en kan er een fot ...
Ja, hier een foto.. ben er iig blij mee. Groen is ook mooi 🤩

4 jaar geleden

Reactie op VPDP29

Ja, hier een foto.. ben er iig blij mee. Groen is ook mooi 🤩
Dankjewel! Denk dat ik ze gewoon allebei bestel en dan 1 retour doe dan weet ik het tenminste zeker😂

4 jaar geleden

Reactie op Celine1234

Weet je die kortingcode toevallig van baby & tienerstore
Bij mij lukte het ook niet. Heb de klantenservice gebeld en daar mijn bestelling telefonisch door gegeven, zo kreeg ik alsnog de korting. Er is een fout op de website, vandaar dat het niet automatisch lukt helaas.

4 jaar geleden

Wij zijn er enorm blij mee!