5 Reacties

één jaar geleden

Hoii, ja wij hebben een Kidsmill kinderstoel. Ik weet niet zeker of een ander merk er ook op past, maar wij hebben de Kidsmill kussenset en die gaat precies over de houten leuning en zitting heen. Een kussenset van leer is wel makkelijk af te nemen.

één jaar geleden

Het formaat zit is bij elk stoeltje net even anders, dus ik zou t alleen kopen als er staat dat hij op de kidsmill past. Vond de kussentjes van het kidsmill zelf al lastig genoeg om erop te krijgen, zit onwijs straks 😅

één jaar geleden

Even off topic maar ik vind het geen fijne stoel😆dus mocht je 'm nog moeten aanschaffen.. Onpopulaire mening denk ik, maar ik vind het vervelend dat ik 'm niet met 1 hand kan verplaatsen, bijvoorbeeld als ik mijn kind draag. En ook niet makkelijk om mijn kindje erin te zetten. Uit irritatie een andere gekocht en deze gaat op marktplaats

één jaar geleden

Ik zit er over te denken zelf een patroon over te trekken en de hoes te naaien. Kan op internet alleen dure hoezen van rond de 50 euro vinden. Heb verder ook geen goedkopere gevonden die erop kan passen.

één jaar geleden

Volgens mij passen die van de stokke idd niet. Ik heb via marktplaats een besteld bij Heidi's tovernaaldje, heeft erg leuke prints! Mocht je daar bestellen zou ik hem zonder coating doen, door de coating wordt de stof namelijk ontzettend ruw.