20 Reacties

22 dagen geleden

Hoihoi, wij betalen ongeveer €1035,- voor 2 dagen per week van 7.00 tot 18.30. We halen onze dochter altijd eerder op. Voor 1 dag in de week betaalden we ongeveer €520,-

22 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Hoihoi, wij betalen ongeveer €1035,- voor 2 dagen per week van 7.00 tot 18. ...
Dit is zonder subsidies van de overheid neem ik aan.

22 dagen geleden

Reactie op Celine1234

Dit is zonder subsidies van de overheid neem ik aan.
Klopt. Hier zit geen kinderopvangtoeslag bij.

22 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Hoihoi, wij betalen ongeveer €1035,- voor 2 dagen per week van 7.00 tot 18. ...
Je krijgt nog wat terug zeker toch?😅😂

22 dagen geleden

Reactie op SamDWO

Hoihoi, wij betalen ongeveer €1035,- voor 2 dagen per week van 7.00 tot 18. ...
Top dankje nog

22 dagen geleden

Ik betaal ongeveer 1950 euro voor 2 kinderen 2 dagen. Dus de helft daarvan voor één kindje. Van 7.30 tot 18.30. Ik krijg ongeveer 1400 euro terug met de toeslag, maar dit is inkomensgebonden dus dat zal bij iedereen anders zijn.

22 dagen geleden

Reactie op sanna1333

Je krijgt nog wat terug zeker toch?😅😂
Ja dat klopt eigen bijdrage is ongeveer €400,- voor 2 dagen in de week. Voor 1 dag in de week moest ik ongeveer €220,- zelf betalen. Maar het is inkomsten gebonden.

22 dagen geleden

Onze kinderen waren wel veel ziek toen ze naar de opvang gingen maar als ze niet gaan dan krijgen ze al die virussen mee als ze straks naar school gaan en zijn ze dan weer veel ziek. Opvang is wel heel leuk voor ze

21 dagen geleden

4 dagen 2100 euro Krijgen 1300 terug 900 eigen zak

21 dagen geleden

Hier in België bij een gastouder 440 euro per maand ( 4 dagen/week), ziek worden ze op school ook hoor.

21 dagen geleden

Onze dochter gaat 2 dagen in de week heen en vind het helemaal leuk daar! Tuurlijk is ze wel eens ziek maar welk kind nou niet? Ze word nu ziek en bouwt weerstand op of ze is straks op de basisschool continue ziek omdat ze geen weerstand heeft. Ze kan er terecht van 07:00 tot 18:00 en daar betalen we ook voor want zijn vaste dag delen wat we betalen. Ik haal haar meestal na me werk weer op rond 16:30. We betalen €1032 euro en krijgen 614 euro terug aan kinderopvang toeslag (dit is afhankelijk van je toetsingsinkomen dus bij iedereen verschillend) we betalen dus zelf voor 2 volle dagen in de week €418 zelf.

21 dagen geleden

Reactie op Anniek05

Onze dochter gaat 2 dagen in de week heen en vind het helemaal leuk daar! T ...
Top bedankt!! Hier heb ik wat aan

21 dagen geleden

Hi! Ons zoontje (volgende week 2) gaat 3 dagen naar de opvang. Had zelf ook liever 2 gehad haha. Hij vindt het super leuk en is helemaal weg van de leidsters die hij heeft. Hij is wel vaak ziek, maar ziek worden kan hij anders ook worden door neefjes/nichtjes etc . Wij betalen €10,37 per uur. Dus het is best prijzig, maar eigen tijd/ontwikkeling is ook wat waard! Een keer iets anders zijn dan 'mama' is ook fijn 😊

20 dagen geleden

Mijn dochter gaat 2 dagen, openingstijden 7.30-18.30. We betalen 1024, krijgen 725 terug dus netto 300 euro. Ze heeft het er erg naar haar zin (nu wel even wennen op de peutergroep). Ik vind het heel fijn dat zij straks al gewend is aan een groepsstructuur en ze vindt de andere kindjes ook heel erg leuk. Ik vind het heel fijn dat we die dagen standaard opvang hebben en geen gedoe als oma een keer op vakantie is bijvoorbeeld.

19 dagen geleden

Voor 3 dagen betaal ik 1399 (redelijk goedkoop) en krijgen we 560 euro terug. Betalen uit eigen zak 839 euro.

19 dagen geleden

Hier iets van € 125 denk voor 1 dag. Na aftrek belasting. Ik heb echt superfijne ervaring. Kind vind het geweldig en leert zo veel. Oudere kids had ik bij gastouder en later psz erbij. Ik vind dit veel leuker voor hem en vind psz ook echt niet nodig nu. Hij speelt ook nog een paar uur bij een vriendje waarvan ik weer een dochter opvang uit school een andere dag.

19 dagen geleden

Voor 1 kind 3 dagen opvang, we betalen 1412 euro. Hij mag erheen vanaf 07.30 tot 18.30, maar gaat meestal van 09 00 tot 1800 Uiteraard betaal je voor alle uren. Ik vind t super, mijn zoon heeft hele lieve leidsters eb een leuke groep. Speelt leuk met die kids. Ik zou het aanraden.

19 dagen geleden

Wij hebben een gastouder, scheelt een hoop geld in vergelijking tot kinderopvang

17 dagen geleden

Kosten ligt aan hoeveel jij/jullie verdienen. Ik heb mijn dochter een tijdje bij een gastouder gehad en dat was top, tot zij haar vakanties wil opnemen😅 dan ben je gedwongen om dezelfde vakanties op te nemen of je moet voor langere tijd alsnog opvang vinden. Met kdv zijn ze in principe altijd open (op wat feestdagen na). Maar het sociale aspect van opvang vind ik voor mijn dochter heel fijn. Ze heeft het echt naar haar zin.