16 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar Mallorca gevlogen vanaf Köln! We vlogen met eurowings, op de site stond vermeld dat de wagen met bak zou worden ingecheckt bij de incheckbalie. Uiteindelijk mochten wij de kinderwagen met bak meenemen tot aan het vliegtuig, ideaal dus! Verder heb ik ook 2 flesjes water en een thermoskan met warm water mee kunnen nemen door de security!

3 jaar geleden

Het ligt vaak aan de luchtvaartmaatschappij. Ik vloog met wizzair en de kinderwagen moet ingeklapt kunnen worden, mag tot aan het vliegtuig gebruikt worden. Sommige maatschappijen hanteren ook maten en bij anderen maakt het weinig uit. Ik ga halverwege augustus met mn zoontje in de buggy en baby in de draagzak 😊

3 jaar geleden

Mamaloes heeft handige buggy's

3 jaar geleden

Handige buggy voor op reis

3 jaar geleden

Wij hebben de kinderwagen+reiswieg meegenomen in een prampack zodat hij niet kan beschadigen. We hebben hem ingecheckt tegelijk met de koffers en onze dochter in de draagzak gedaan

3 jaar geleden

Wij vlogen met Tui en hebben de bak meegenomen. Hadden wel de reistas die bij de wagen hoort gekocht zodat het een pakket was. Hij woog zo wel meer dan mocht, maar aangezien we verder geen bagage voor haar hadden, deden ze niet moeilijk. Hadden er van te voren ook over gebeld en was een notitie gemaakt zodat wat afgesproken was ook gewoon kon.

3 jaar geleden

Wij vlogen met Transavia vanaf Eindhoven. De kinderwagen+bak mocht totaan het vliegtuig mee. Je kan hem daarna (als eerste bagage) van de bagageband afhalen. Ook op de terugweg vanaf Alicante was dit zo! We hadden voor de zekerheid de draagzak in de luiertas gedaan. Helaas moest onze slapende dochter uit de bak tijdens de security. Zij moest gefouileerd worden. De kinderwagen en bak moest enkel op de terugweg door het scan aparaat op de band. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op El Aoula

Handige buggy voor op reis
Kan deze ook plat? En hoe heet deze?

3 jaar geleden

We zijn al meerdere keren gevlogen met onze dochtertje van 14 weken, met verschillende maatschappijen. Kinderwagen mocht altijd mee tot aan de vliegtuig, ongeacht de grootte. 😊

3 jaar geleden

Bij het lezen van de titel dacht ik: klamboe netje🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben de Hamilton voor op vakantie gekocht. Erg blij mee! Veel handiger dan de bak. Online staat dat hij vanaf 6 maanden is, maar na veel research kwam ik erachter dat hij precies hetzelfde is als sommige dure merken alleen met een ander naampje erop (bijv easywalker) die wel opeens vanaf de geboorte kunnen. Eigenwijs als ik was heb ik hem besteld en ja hoor het staat zelfs op de doos dat hij vanaf de geboorte is en ook in het boekje. Vraag mij niet waarom? Maar hij is perfect! Hij kan ook mee als handbagage (hebben wij bij Transavia gedaan) en ik vind hem betaalbaar (134 euro) voor hoe mooi hij eruit ziet en hoe lekker die rijdt.

3 jaar geleden

Reactie op Jip2021

Wij hebben de Hamilton voor op vakantie gekocht. Erg blij mee! Veel handige ...
En hoe oud is jullie zoon? Onze zoon is straks 6 maanden en ik twijfel er heel erg aan om mijn dure kinderwagen mee te nemen of een goedkopere buggy te kopen voor die twee weken

3 jaar geleden

Zijn er ook mensen toevallig met ervaring met het meebrengen van de maxi cosi, naast de kinderwagen + reiswieg? Mag dit? Dit ivm auto huren op reisbestemming.

3 jaar geleden

Reactie op Lala12345

Zijn er ook mensen toevallig met ervaring met het meebrengen van de maxi co ...
Hi, twee jaar gelegen ben ik met mijn nichtje van 3 maanden gevlogen. Reiswieg hadden we ingecheckt (zat volgepropt met haar doomoo, speelmatje, babyvoeding etc.) en het onderstel samen met de maxi-cosi tot aan de gate. Wij vliegen volgende maand ook en gaan exact hetzelfde doen. Goed checken bij je vliegmaatschappij maar dat kan normaal gezien geen probleem zijn. Veel plezier op reis!

3 jaar geleden

Reactie op Marion14

En hoe oud is jullie zoon? Onze zoon is straks 6 maanden en ik twijfel er h ...
Onze dochter (; is nu 3 maandjes. Maar als ze 6 maanden zou zijn zou ik dan wel weer gewoon de kinderwagen meenemen want dan heb je natuurlijk niet meer zo’n bak (reiswieg). Ik vond die bak erg onhandig om mee te nemen dus heb ik wel gekozen voor een buggy. Maar dat is een eigen voorkeur! Je kan een buggy natuurlijk ook lang gebruiken!

3 jaar geleden

Reactie op Lala12345

Zijn er ook mensen toevallig met ervaring met het meebrengen van de maxi co ...
Als je extra bagage bijboekt (+10 euro bij Transavia) mag je de maxicosi gewoon inchecken (: