8 Reacties

4 jaar geleden

Je zou hem ook met de hand kunnen wassen, of op de koude stand in de wasmachine zonder centrifugeren en 'm dan te drogen hangen.

4 jaar geleden

In de handleiding van de kinderwagen die wij hebben, staat per onderdeel hoe je het kan wassen. Daarin wellicht even kijken?

4 jaar geleden

Gewoon doen. Weet niet of je een babybadje hebt, maar wat ik zou doen is het babybadje vullen met heet water, matrasje erin en wasmiddel toevoegen. Mooi tijdje laten weken.

4 jaar geleden

Ik denk persoonlijk niet dat je dit eruit gewassen krijgt, is gewoon een soort van verwering.. (of ook wel verkleuring) kan inderdaad door de hoes komen is niks vies aan. Minder mooi dat wel maar gelukkig valt dit niet op met de hoes er omheen.

4 jaar geleden

Erg benieuwd of het matrasje schoon te geworden en wat je ermee gedaan hebt?

4 jaar geleden

Ik heb het matras met wasmiddel in bad gegooid en goed uitgespoeld en gewrongen. Bleef wel een hoop water in zitten, maar na een paar dagen op de droogrek buiten goed droog en weer helemaal fris!

4 jaar geleden

Anders misschien met een stoomreiniger proberen al wassen niet kan of mag? Doen we hier ook met vlekken uit tapijt is meubels. Werkt goed en de hitte doodt ook gelijk eventuele bacteriën

4 jaar geleden

Hallo dames, bedankt voor jullie reactie! Ik heb de hoes gewassen en het verder zo gelaten. Heb gebeld naar de stomerij, of ze er eventueel iets mee kunnen. Hun gaven aan dat ik ermee langs moet komen, maar nog niet gedaan, veelste lui 🥵🤯