23 Reacties
3 jaar geleden
Herkenbaar... Wij laten hem er nog een maand in liggen is de bedoeling ook al raakt hij ook de randen. Vanaf dan doen we het zitje op de platste stand
3 jaar geleden
Je kan het buggy gedeelte van je wagen al wel gebruiken en dan helemaal plat leggen ipv zitten. Dan ligt de kleine nog wel, maar heb je meer ruimte
3 jaar geleden
Onze meid van 15 weken zit al 2 weken in de buggy zit van de kinderwagen. Niet omdat ze niet meer in de bak paste maar omdat ze het verschrikkelijk vind om te liggen. De zitting van de joolz is in 3 standen te verstellen en hebben de zitting net iets in lig stand. Ze vind het prachtig.

3 jaar geleden
Reactie op Pamsterxx
Onze meid van 15 weken zit al 2 weken in de buggy zit van de kinderwagen. N ...

Is dit de ligstand? Ik heb ook een joolz en mn zoontje vindt liggen ook echt niet fijn. Was van plan om een buggy vanaf geboorte te kopen, die helemaal liggend kon
3 jaar geleden
Ik had de verkleiner van de maxicosi in haar nek gelegd zonder het stuk schuim zeg maar. Hier was ze 11 weken volgens mij. Maar nu met 14 weken ook nog even in de bak die niet meer past 😆 ze wiebelde zo heen en weer in de buggy zit dat ik het eng vond

3 jaar geleden
Reactie op Aleida1993
Ik had de verkleiner van de maxicosi in haar nek gelegd zonder het stuk sch ...

Ik heb ook een mutsy nio, en je kunt de buggy zit heel plat leggen btw
3 jaar geleden
Reactie op Pamsterxx
Onze meid van 15 weken zit al 2 weken in de buggy zit van de kinderwagen. N ...

Misschien dat ik dit ook moet gaan proberen.. ze is nu vandaag 13 week oud..
Onze dochter schreeuwt alles bij elkaar in de bak.. misschien inderdaad leuker voor haar om in de buggy te zitten. 🫣😂 Alleen de kinderarts zei me laatst dat ik haar zo weinig mogelijk mag laten zitten. Ook geen wipje. 😅 maar ze lijkt bij alles zitten leuker/fijner te vinden. Kan ze alles beter overzien. 🫣
3 jaar geleden
Reactie op Moonsev
Mag ik vragen waarom zo weinig mogelijk zitten? Mijn dochter wil alleen maa ...
https://www.zwangerenportaal.nl/baby/baby-in-de-zithouding-vanaf-wanneer-mag-je-een-baby-laten-zitten
Hier is het mooi uitgelegd.. 🤗
3 jaar geleden
Reactie op xmammie🌸
Ah oke duidelijk, thanks!
3 jaar geleden
Hier willen wij ook binnenkort de ligstand van de joolz gebruiken. Overal wordt er gezegd vanaf 6 maanden maar waarom!? Als de kleine wilt slapen kan die toch in de ligstand?
3 jaar geleden
Hier willen wij ook binnenkort de ligstand van de joolz gebruiken. Overal w ...
Ja ik begrijp die 6 maanden ook niet
3 jaar geleden
Onze eerste gooide haar benen wel dubbel of lag op haar buik of zij in de wagen. Wat afwisseling in wandelwagen hangers zodat het interessant blijft
Kost wat moeite maar zou zeker niet te vroeg overgaan naar het zitje.
(Freddy de vuurvlieg qua kleutjes of het tiny love vosje heeft zo'n belletje achtig iets erin zijn hier beiden wel succesvol. Wissel deze af ook met een wandelwagenspanner met uiltjes in neutralere kleur die rammelen als ze er tegen aan slaat)