7 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ze tijd terug gekocht. Paar keer maar gebruikt. Geen ervaring met blote knieën, maar nu ik jou topic lees, breng je me wel op een idee! Ik ga dat indd eens proberen met korte broeken! Dankjewel!🍀😊

3 jaar geleden

Al eens in alleen een korte broek gewoon geprobeerd? Die van ons loopt ook nog niet, maar als we hem in korte broek doen vindt ie kruipen niet lekker en gaat ie ineens in zo'n bear crawl op handen en voeten door het huis en de tuin haha! Scheelt weer geld en gedoe, en misschien loopt ie nog eerder ook.

3 jaar geleden

Reactie op Qwerty321

Al eens in alleen een korte broek gewoon geprobeerd? Die van ons loopt ook ...
Dat zat ik ook te bedenken toen ik het typte. Kan ik ook eerst eens proberen. Alleen als z’n knietjes helemaal rood of kapot zijn savonds dan zou ik me wel heel vervelend vinden😇. Ik ga het idd eens aanzien wat hij überhaupt doet.

3 jaar geleden

Reactie op Madelin2

Dat zat ik ook te bedenken toen ik het typte. Kan ik ook eerst eens probere ...
Bij ons kruipt ze op de stenen ook gewoon op handen en voeten en raken haar knieën niet de grond doordat ze haar billen omhoog duwt.

3 jaar geleden

Ik heb ze pas gekocht... zitten bij die van ons superstrak en als we ze van tevoren een beetje rekken rollen ze van zn knietjes af... dus hier geen succes🤷‍♀️ hier ging die idd ook al gauw uit zn eigen met de knietjes van de stenen af...

3 jaar geleden

Onze dochter ging snel genoeg zo over de stenen. Omdat ze dit uit zichzelf al doet besloten niet zulke beschermers te kopen.

3 jaar geleden

Je kunt van sokken ook de teentjes afknippen. Echter geven die kleintjes er niks om op met blote knieën over de tegels en anders verzinnen ze vaak zelf een oplossing