8 Reacties
3 jaar geleden
Wat mij trouwens hielp om te zien was om 20/40/60/80 ml voeding op een doek te gieten. Daardoor kan ik nu beter inschatten hoeveel mijn dochter uitspuugt. (Tip van de kinderarts) Ik concludeerde dat ze veel spuugde maar uiteindelijk toch niet zo veel als ik dacht. 180ml terug spugen is echt gruwelijk veel. Deed ze eerst wel hoor, maar dan echt projectiel braken met een grote boog en stromende golven
3 jaar geleden
Hij gooide het gisteravond en vannacht ook echt met grote bogen eruit. Dat was wel echt alles wat er in zat. Daarna alleen geel gal wat er uitgegooid werd. Hij is nu wel hangerig, hij is harstikke moe. Koorts niet echt. 37.6 en 37.7, wel wat verhoging dus.. krijgt nu kleine beetjes voeding vandaag van zn oude melk, dat blijft er tot nu toe wel in die kleine beetjes, daar ben ik al heel blij mee, en hij heeft net gelukkig ook weer geplast.
K ben zo bang dat het door de voeding komt, ik hoop het echt niet. Zon gedoe met welke voeding leverbaar is... pepti van nutrilon is leverbaar maar daar deed hij het ook niet goed op.. dus die wil ik niet. En neocate krijg je alleen via de kinderarts in het ziekenhuis, kan de arts van het consultatiebureau niet voorschrijven.. tis echt een gedoe...
3 jaar geleden
Onze dochter zit aan de Neocate. Spuugt nog steeds vrij veel. Wat mij wel opvalt is dat het eigenlijk alleen overdag gebeurt en niet in de nacht. Het kan ook door het vele bewegen komen. De opvang tipte mij johannesbrootpitmeel maar ik ga dat niet doen. Ons meisje is al zo vaak veranderd van voeding en wat spugen hoort er nu eenmaal bij. Zo lang ze maar goed groeien en er geen last van hebben.
Ik jouw geval zou ik een verwijzing naar de kinderarts vragen en aangeven dat je er niet uit komt. Toch prettig als zij ook even meekijken.
3 jaar geleden
Reactie op mamavantwee28
Onze dochter zit aan de Neocate. Spuugt nog steeds vrij veel. Wat mij wel o ...
Ja spugen de hij inderdaad met de pep voeding ook wel veel, alleen dit is echt projectielbraken, de hele fles er weer uit... vandaag ging het met kleine beetjes wel oke, knapte langzaam op... vanavond iets meer in de fles en alles kwam er weer uit... hoop dat het een buikgriepje ofzo is, ipv voeding.