Mijn zoontje heeft altijd vreselijke pijn van zijn tandjes. Al twee weken lang last gehad van twee voortandjes. Maar nu komt ook een kies door. Nu was mijn vraag komen de vier kiezen vaak na elkaar door? Mijn zoontje slaapt namelijk mega slecht door de pijn. Nu zegt de dokter je mag best langere tijd zetpil geven voor de nacht. Maar dat doen we nu al twee weken en dat vind ik persoonlijk erg lang. Dus hoop niet dat de kiezen allemaal achter elkaar komen … want zonder slaapt die echt nauwelijks
Ik weet niet wat 'normaal' is, maar hier vorige week dinsdag zijn eerste kies boven en ondertussen zijn ze alle 4 door. Wel wat last van gehad met eten maar verder viel het gelukkig mee, stiekem blij dat ze tegelijk kwamen dan zijn we er hopelijk weer even van af.
Hier de eerste 2 boven samen. Nu de eerste onder en daar meer last van...
Bovenste zijn er nu een 3 weken door.
Hier eigenlijk nog nooit een zetpil gegeven voor een tand... Inderdaad wat onrustiger soms en last met eten maar een verkoelende gel werkt ook wel
Hier ook hoor. Vanaf 8 maanden is hij standaard wel bezig met tanden. Eerst onder 2 tegelijk, daarna 4 boven allemaal tegelijk. Daarna vanaf 11 mnd elke 2 weken een kies. Nu sinds 2 nachten weer huilen snachts dus geef hem dan ook een zetpil, ik merk het aan de vieze ontlasting en vinger in z’n mond. Kwijlt vanaf 8 mnd enorm, hoop dat we er onderhand een x doorheen zijn.