6 Reacties

10 maanden geleden

Ik weet niet wat 'normaal' is, maar hier vorige week dinsdag zijn eerste kies boven en ondertussen zijn ze alle 4 door. Wel wat last van gehad met eten maar verder viel het gelukkig mee, stiekem blij dat ze tegelijk kwamen dan zijn we er hopelijk weer even van af.

10 maanden geleden

Reactie op Saschqash

Ik weet niet wat 'normaal' is, maar hier vorige week dinsdag zijn eerste ki ...
Wat fijn dat het zo snel ging en weinig last! Van tanden ook nooit last gehad?

10 maanden geleden

Hier de eerste 2 boven samen. Nu de eerste onder en daar meer last van... Bovenste zijn er nu een 3 weken door. Hier eigenlijk nog nooit een zetpil gegeven voor een tand... Inderdaad wat onrustiger soms en last met eten maar een verkoelende gel werkt ook wel

10 maanden geleden

Reactie op Charlotte93

Hier de eerste 2 boven samen. Nu de eerste onder en daar meer last van... B ...
Fijn dat die we zo weinig last van heeft. Hier helaas heel ander verhaal echt sneu

10 maanden geleden

Hier ook hoor. Vanaf 8 maanden is hij standaard wel bezig met tanden. Eerst onder 2 tegelijk, daarna 4 boven allemaal tegelijk. Daarna vanaf 11 mnd elke 2 weken een kies. Nu sinds 2 nachten weer huilen snachts dus geef hem dan ook een zetpil, ik merk het aan de vieze ontlasting en vinger in z’n mond. Kwijlt vanaf 8 mnd enorm, hoop dat we er onderhand een x doorheen zijn.

10 maanden geleden

Jup bij ons de eerste (bovenste) 2 samen en de onderste 2 echt drie weken later😭