9 Reacties

4 jaar geleden

Ja haha dit mag gewoon. Dan moet je zoveel zakken leegeten...

4 jaar geleden

Volgens de zwangerhap app mag je ze wel. Ook Kaneel mag volgens de app maar met beleid en niet dagenlang achter elkaar.

4 jaar geleden

Ja haha dit mag gewoon. Dan moet je zoveel zakken leegeten...
Hahaha gelukkig maar ik heb er 10/12 stuks op. Weet jij toevallig ook hoe het zit met chocola?

4 jaar geleden

Reactie op SamDWO

Volgens de zwangerhap app mag je ze wel. Ook Kaneel mag volgens de app maar ...
Haha ik zou het zo kunnen, maar was het nu niet van plan nee

4 jaar geleden

Reactie op simonebutterfly

Haha ik zou het zo kunnen, maar was het nu niet van plan nee
Haha laat het lekker smaken! De zak ligt hier in de kast, denk alleen dat de inhoud van de zak het niet lang overleefd 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op simonebutterfly

Hahaha gelukkig maar ik heb er 10/12 stuks op. Weet jij toevallig ook hoe h ...
Kan je ook lekker eten hoor! Vorige zwangerschap was ik er echt verslaafd aan! Er zit ca 43 mg caffeine in per 100 gram (licht er aan welke kwaliteit, puur/melk), als zwangere mag je 200 gr caffeine per dag. Dus mocht je van veel koffie en chocola houden leg er een beetje op dan馃ぃ Maar, soms nam ik ook net wat te veel koffie dan mocht. Gewoon je verstand gebruiken of iets wel of niet kan, het is een richtlijn, geen verplichting! 馃グ

4 jaar geleden

Kan je ook lekker eten hoor! Vorige zwangerschap was ik er echt verslaafd a ...
Ik bedoel dat onderste niet gemeen trouwens, het kan verkeerd overkomen als je het leest misschien!! Ik bedoel meer van; je gezonde verstand gebruiken: kroepoek van garnalen mogen nu bijv ook niet meer, toen ik een jaar geleden zwanger was mocht het wel. Ik denk zelf zo; een beetje kan geen kwaad. Natuurlijk ga ik niet ineens gamba's, tempura, wokgarnalen en zakken kroepoek wegwerken. Maar af en toe kan (vind ik) geen kwaad

4 jaar geleden

Kan je ook lekker eten hoor! Vorige zwangerschap was ik er echt verslaafd a ...
Dankjewel voor al jouw tips. Ja dit is mijn eerste zwangerschap dus moet nog wennen aan alles. Ook omdat ze overal weer iets anders zeggen. Precies wat jij zegt met garnalen, mn schoonmoeder zei ook dat ze dat ook gewoon at. Is lastig maar ik laat het los