12 Reacties

5 maanden geleden

Wat is er dan niet goed aan Labubu poppetjes? 🫣 de prijs van €50? Of de gezichtsuitdrukking? Niet dat je me verkeerd begrijpt, het is niet aanvallend bedoelt. Ik snap het oprecht niet. ☺️

5 maanden geleden

Hi, Ik heb er nog nooit van gehoord🫣 Ik heb het even gegoogled, maar ik vind het wel bijzondere gezichtjes hoor. Ik zou het persoonlijk ook niet aanschaffen. Ik heb er sowieso niks mee. Maar die met "enge" ogen of gezichten, geen idee of dat pedagogisch verantwoord. Ik weet van mijn zoontje, dat hij dingen best soms nog eng vindt.( spannend, zegt hij dan.) Je kan het best bij de leidster neerleggen hoor. Je mag altijd zeggen wat je er zelf van vindt. En kijk wat hun zelf zeggen of wat hun beleid is 🤷‍♀️ Maar ik begrijp jou gedachte hierover. 🙋‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Doubletrouble

Hi, Ik heb er nog nooit van gehoord🫣 Ik heb het even gegoogled, maar ik vi ...
Ja precies thanks voor je begrip, dat vind ik dus ook. Mijn kindje geeft ook aan soms dat hij iets spannend vind of eng, soms wel bang..ik ga het inderdaad even bespreken met de leidster

5 maanden geleden

Reactie op xmammie🌸

Wat is er dan niet goed aan Labubu poppetjes? 🫣 de prijs van €50? Of de ge ...
Wat iemand uitgeeft aan speelgoed is niet aan mij dus inderdaad het gaat me niet om de prijs maar hoe het eruit ziet

5 maanden geleden

Ik vind het eerlijk gezegd echt overdreven als je het daar over gaat hebben met een leidster. Zo eng zien ze er niet uit en als je dat wel vindt is dat ook een volwassene associatie. Vraag mij af of kinderen dat ook vinden.

5 maanden geleden

Reactie op DV-2

Ik vind het eerlijk gezegd echt overdreven als je het daar over gaat hebben ...
Toevallig vandaag wel, mijn kind maakte een opmerking vandaag en zei dat hij het een niet leuk poppetje vind en dat het niet blij kijkt

5 maanden geleden

Reactie op Ztjee

Toevallig vandaag wel, mijn kind maakte een opmerking vandaag en zei dat hi ...
Mijn dochter keek toevallig mee toen ik het vanmiddag googelde. En die zei gelijk oh schattig. Een blij monstertje. 🫣 en ik wil ook! Misschien heeft die moeder het ook daarom voor dat kindje gekocht? Of cadeau gekregen van oma of wie dan ook. En is het heel verdrietig als het niet meer mee mag.

5 maanden geleden

Ik moest even googlen en vind het wel meevallen. Mijn dochter is als de dood voor haaien, geen idee waarom. Maar het was nog niet eens in me opgekomen om met de leidsters te praten over eventuele haaienliedjes die ze zingen in de kring. Ik ga ervanuit dat ze het zien als dochter bang reageert en dat ze ervoor zijn opgeleid om deze angsten pedagogisch te begeleiden.

5 maanden geleden

Ik kan me daar niet zo druk om maken.. er is toen ook een hype geweest met die gekke gekleurde monster knuffels met tandjes.. geen idee hoe die dingen heten😅 kon ze in elk geval op elke kermis winnen. Hier krijgt ie niet van die “rare” dingen maar wat andere doen… tsja ieder z’n keus🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Nog even als toevoeging: wat eng is en wat niet is vooral associatie. Je kunt de gezichtjes 'raar' vinden, maar hoe zit het dan bv met Nijntje? Die heeft echt een raar dichtgenaaid mondje, maar met z'n allen hebben we besloten dat die juist schattig is. (overigens ken ik een kindje dat keihard gaat huilen als ze een plaatje van Nijntje met haar ogen dicht ziet 😂)

5 maanden geleden

Toen ik nog op de peutergroep werkte had je de hype van huggywuggy ofzo. Echt enge hoofden hadden die. Toen er een jongetje mee binnen kwam hebben we direct gezegd 'in je mandje of mee naar huis'. Ik vind gewoon niet dat die kleintjes daar al mee in aanraking moeten komen

5 maanden geleden

Ik vind het ook maar rare poppen en wil ze liever ook niet in thuis, mijn dochtertje vroeg er al naar omdat ze ze overal op de kermis en bij haar nichtje zag, ik heb gezegd dat deze eng zijn en wij die niet thuis willen hebben.