7 Reacties

6 maanden geleden

Succes, wat ben je goed voorbereid! Snap dat het spannend is. Fijne reis met z'n twee毛n, een leuk avontuur

6 maanden geleden

Heel veel succes! Wij hebben afgelopen winter een treinreis gemaakt van Amsterdam naar bourg Saint maurice. Ging super goed en dat zal het bij jou ook gaan! Veel plezier!!

6 maanden geleden

Reactie op AelinSem

Heel veel succes! Wij hebben afgelopen winter een treinreis gemaakt van Ams ...
Dat is ook een mooi eindje! Ik ben misschien nog het meest bang voor een natte broek of dat ze uit vermoeidheid veel en luid gaat huilen (is het type van niet slapen maar het wel nodig hebben 馃き). Dat zijn de enige dingen die ik niet echt kan voorbereiden...

6 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Dat is ook een mooi eindje! Ik ben misschien nog het meest bang voor een na ...
Er bestaan reispotjes! Erg handig. Slapen kan je inderdaad weinig voor doen..

6 maanden geleden

Hoe is de reis gegaan?

6 maanden geleden

Reactie op AelinSem

Hoe is de reis gegaan?
Wat lief dat je vraagt! Het ging prima! De heenreis was wat lastiger omdat ze wat vermoeider begon. Maar heeft heel lief verhaaltjes zitten luisteren met haar nieuwe hoofdtelefoon. Pas bij de laatste overstap werd het stressig. Superdruk station, zo vermoeid dat ze steeds op het perron wilde gaan liggen (en hard huilen toen dat niet mocht), is ze in de overvolle trein tegen me aan leunend in slaap gevallen voor ritje van 10 minuten 馃檲 De terugweg was helemaal goed. Haar nieuwe 'beste vriend' ontmoet in de kindercoupe, en daar heeft ze de hele rit druk mee gespeeld. Na overstappen beetje hangerig maar toen hadden we slechts een uurtje te gaan dus dat ging net. :)

6 maanden geleden

Reactie op jojo-chan

Wat lief dat je vraagt! Het ging prima! De heenreis was wat lastiger omdat ...
Wat fijn om te horen!!