13 Reacties

4 jaar geleden

Hier idem, terwijl ik een echte lekkerbek ben! Ben nu zelfs met dit lekkere weer even op bed gaan liggen, het is net of ik op een schip zit. Ik probeer ook de hele tijd te bedenken waar ik wel zin in heb, maar alles staat tegen. Watermeloen, water met ijsklontjes en aardbeien gaan goed vandaag! Bizarre gewaarwording hé?

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik heb continu trek maar niks smaakt mij. Ik eet nu ook alleen omdat ik wat in mijn maag moet hebben. Als ik eenmaal te veel van iets eet dan word ik ook direct misselijk en moet ik stoppen met eten.

4 jaar geleden

Reactie op lexiflexi

Hier hetzelfde! Ik heb continu trek maar niks smaakt mij. Ik eet nu ook all ...
Ja inderdaad, wel continue trek hebben! Het enige waar ik écht mega veel zin in heb is Thaise gebakken rijst met sambal. Don’t ask me why 😅 Ga dat denk ik vanavond afhalen haha. Sterkte dames! Kon me hier op voorhand echt niets bij voorstellen!

4 jaar geleden

Reactie op LemonTree

Ja inderdaad, wel continue trek hebben! Het enige waar ik écht mega veel ...
Hahahaha heerlijk die combi 🤣. Hopelijk dat je er vanavond lekker van kan genieten! Sterkte en geniet van de zwangerschap

4 jaar geleden

Same here! Ik wil eigenlijk alleen maar pizza 🤣

4 jaar geleden

Reactie op lexiflexi

Hahahaha heerlijk die combi 🤣. Hopelijk dat je er vanavond lekker van kan ...
Jij ook! Al iets beter inmiddels?

4 jaar geleden

Ik eet het liefst een brezel nog lekker warm uit de oven met van die zoutkorrels er op (die duitse broodjes) en dan een flinke klont roomboter er bij. 😅

4 jaar geleden

Reactie op LemonTree

Jij ook! Al iets beter inmiddels?
Pfff nee nog niet. Ik zit een beetje treurig in de kast te kijken. Ik had net heel kort heel veel trek in poffertjes en daarna was de opwelling weg 🤪

4 jaar geleden

Reactie op lexiflexi

Pfff nee nog niet. Ik zit een beetje treurig in de kast te kijken. Ik had n ...
Aaah balen! Ik heb net een pizza op, lekker besteld, vol met groente, knoflook, pepertjes. Helemaal op gegaan! Deed me beter dan ik dacht! Hoop dat jij straks ook wat binnen krijgt!

4 jaar geleden

Ik heb daar inderdaad ook last van. Alles smaakt niet meer. Dus wat ik nu doe ik kleine beetjes eten. Dan is in ieder geval het honger gevoel weg. En als het hongergevoel weg is kan ik mezelf en andere ook beter verdragen hahah

4 jaar geleden

Reactie op Juul28

Ik heb daar inderdaad ook last van. Alles smaakt niet meer. Dus wat ik nu d ...
Hahaha geweldig!!!! Jij hebt dus ook last van hangry zijn 🤣

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde! Normaal eet ik elke dag wel vlees met rijst of pasta erbij, maar sinds de zwangerschap heb ik daar totaal geen zin meer in. Heb nu enkel zin in frisse dingen, zoals fruit, yoghurt en gerechten zonder vlees🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hier ook. Bij dingen die anderen eten, zoals chocola, ga ik al bij het idee over mijn nek