19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ze op shein besteld, zijn heel fijn!

3 jaar geleden

Ik heb veel van die wat dikkere panty’s aan (40 denier). Ik heb er sinds het begin 3 van de Hema en die zitten nog steeds helemaal perfect! Wel even een maatje groter bestellen maar dat deed ik altijd al bij de Hema panty’s

3 jaar geleden

Ik heb ooit geleerd dat je panty's altijd een maatje groter moet bestellen dan je eigen maat. Ik heb ze idd wel van de Hema en die zitten nog steeds super (3katten en een hond ) weet niet of je er vN houdt maar ik heb ook de hold ups van de Hema. Dat is zo fijn als je snel naar de wc moet... geen gehannes met de panty snel uit krijgen en ze blijven bij mij perfect zitten de hele dag

3 jaar geleden

Ik heb ook van de HEMA 40 denier. Gaan niet snel kapot, bij mij in ieder geval. De zwangerschaps panty van de HEMA van 20 denier ging wel na 1 keer aan te hebben gehad kapot

3 jaar geleden

Ik heb die van de zeeman en dan 2 maten groter zitten prima.

3 jaar geleden

Zeeman heeft nooit alles op de site staan, ik heb gebeld naar de winkel en toen panty's gehaald, lekker groot genomen en deze houden het heel lang vol tot nu toe 😃

3 jaar geleden

Ik heb die van de Falke, je betaald wel ff veel geld, maar deze groeit de hele zwangerschap met je mee.

3 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman gehaald, een paar maten groter genomen dan wat ik normaal heb, gaan tot nu toe langer mee dan die van de hema🤭

3 jaar geleden

Ik koop bij de zeeman die van 5€, maatje groter. Zijn lekker comfy en lekker dik.

3 jaar geleden

H&M vind ik het fijnst en goedkoop

3 jaar geleden

Bedankt allemaal, ik heb idd de dikkere van de HEMA ook en die gaat idd wat langer mee maar wil ook graag dunne. Als ik gewone pantys neem en dan grotere maten pak, zakken ze af en dan heb ik zo een prop in m'n knieholtes 🙈 ben namelijk niet zo heel groot. Hold UPS heb ik nog liggen. Zal dat eens proberen. Maar meestal de ervaring dat het omkrult hahaha! Volgens mij ben ik niet zo makkelijk 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Vieteke

Bedankt allemaal, ik heb idd de dikkere van de HEMA ook en die gaat idd wat ...
Even kijken op de website van Calzedonia, is een Italiaans merk waar ik in de zomer altijd bikini's koop en in de winter panty's. Ze hebben hele fijne zwangerschapspantys! Ik vind zelf 30 denier mooi en die hebben ze ook in maternity. Ik heb een gewone en met stipjes en als je ze wast in een waszakje kan je ze heeeeel lang aan! Doe al heel lang met de 2 die ik heb

3 jaar geleden

Ik ben tevreden over die van de H&M. Verder vind ik Snag tights ook erg fijn en goed. Al heb ik deze nog niet tijdens zwangerschap gedragen..

3 jaar geleden

https://www.soshin.nl/panty/zwangerschapspanty/ Ik haal mijn panty’s bij soshin. Ze zitten erg lekker en blijven mooi.

3 jaar geleden

Reactie op Lotte0912

Ik heb ze op shein besteld, zijn heel fijn!
Heb je misschien een linkje want ik zit te zoeken en vind echt kei veel maternity kleding maar geen panty's 🙈☺️

3 jaar geleden

Ik heb mijne van de primark mama collectie

3 jaar geleden

H&M

3 jaar geleden

H&M vindt ik echt top! zakken niet af en kan er heel lang mee doen :-)