19 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb ooit geleerd dat je panty's altijd een maatje groter moet bestellen dan je eigen maat. Ik heb ze idd wel van de Hema en die zitten nog steeds super (3katten en een hond ) weet niet of je er vN houdt maar ik heb ook de hold ups van de Hema. Dat is zo fijn als je snel naar de wc moet... geen gehannes met de panty snel uit krijgen en ze blijven bij mij perfect zitten de hele dag

3 jaar geleden
Zeeman heeft nooit alles op de site staan, ik heb gebeld naar de winkel en toen panty's gehaald, lekker groot genomen en deze houden het heel lang vol tot nu toe 😃

3 jaar geleden
Bedankt allemaal, ik heb idd de dikkere van de HEMA ook en die gaat idd wat langer mee maar wil ook graag dunne. Als ik gewone pantys neem en dan grotere maten pak, zakken ze af en dan heb ik zo een prop in m'n knieholtes 🙈 ben namelijk niet zo heel groot. Hold UPS heb ik nog liggen. Zal dat eens proberen. Maar meestal de ervaring dat het omkrult hahaha! Volgens mij ben ik niet zo makkelijk 🙈.

3 jaar geleden
Reactie op Vieteke
Bedankt allemaal, ik heb idd de dikkere van de HEMA ook en die gaat idd wat ...
Even kijken op de website van Calzedonia, is een Italiaans merk waar ik in de zomer altijd bikini's koop en in de winter panty's. Ze hebben hele fijne zwangerschapspantys! Ik vind zelf 30 denier mooi en die hebben ze ook in maternity. Ik heb een gewone en met stipjes en als je ze wast in een waszakje kan je ze heeeeel lang aan! Doe al heel lang met de 2 die ik heb

3 jaar geleden
https://www.soshin.nl/panty/zwangerschapspanty/
Ik haal mijn panty’s bij soshin. Ze zitten erg lekker en blijven mooi.