31 Reacties
4 jaar geleden
Heb hiervoor een waterdichthoeslaken gekocht van de ikea. Niet zo duur maar slaapt beter 😊.
4 jaar geleden
Reactie op Shan1604
Ik heb alleen een dubbelgevouwen strandlaken tussen m’n hoeslaken en matras ...
Dit heb ik ook gedaan op advies vd verloskundige. De kans dat je vliezen in bed breken is ook niet super groot. Ik heb ook m'n nachtkastje een onderlegger liggen zodat ik die meteen kan pakken als 't nodig is
4 jaar geleden
Oh vond dat ding verschikkelijk en mijn man ook! Ik zweette er zo veel door, en bij elke beweging kraakte dat ding ook enorm waardoor mijn man weer telkens wakker werd😅 Na 2 dagen hebben we het eruit gehaald. We hebben nu een normale extra molton erin liggen en zien wel of dat genoeg is. Vaak begint de bevalling toch niet met gebroken vliezen en er is ook een grote kans dat het alleen telkens druppels zijn die je verliest. En mocht ik alles 1x verliezen in bed en het topmatras is verziekt, kopen we wel een nieuwe hebben we besloten😂 Wilde we toch al eind dit jaar doen dus prima als het eerder moet🤭
4 jaar geleden
Ik heb die vh kraampakket niet eens uitgepakt 🙈. Ik heb deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/medlogic-onderleggers-incontinentie-herbruikbaar-850x900mm/9200000096152959?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Merk je niks van met slapen en is ook te wassen, ook fijn voor na de bevalling!

4 jaar geleden
Waterdichte molton gekocht bij de hema. Tip van de kraamzorg, omdat die uit het kraampakket idd niet te doen is. Ik slaap met deze van de hema echt prima.
4 jaar geleden
Een strandlaken weer over dat zijltje helpt wel iets, ook tegen het kraken ;)
4 jaar geleden
Reactie op 8721
Ik kreeg op een bevallingscursus de goede tip om de puppy training matjes v ...
Ik paste op een vaste dag altijd op op mn nichtje en die puppypads gebruikte ik ook echt voor alles! 😂 Kon dr ermee op de bank verschonen, maar ook op de verschoonmat legde ik er 1 neer. Zodat je niet zo snel de hele hoes hoefde schoon te maken😂 Standaard mee in de luiertas ook, kon ze overal liggen als ik iets wat viezig vond🤗 Ga ik nu ook weer doen met mn kleine, dus sowieso handig vind ik om ze in huis te hebben!