13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds kort met mijn medela kolf dat ie op 1 borst het niet lijkt te doen. Heb een keer gewoon doorgezet en bleek dat ie alleen de toeschietreflex stand niet goed doet…. Daarna doet ie het gewoon goed. Heel raar en ik kan het niet verklaren, maar wellicht is het bij jou ook zo? 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Is je toeschietreflex wel gekomen? Of zit je te kolven onder tijdsdruk? Onder die situaties komt er bij mij ook niks uit. Je maakt trouwens extreem grondig schoon, ik doe alleen spoelen met water van 60 graden (heb ik speciale waterkoker voor) en eens in de paar weken uitkoken of in vaatwasser

3 jaar geleden

Als het niet aan je toeschiet reflex ligt : Bij mij lijkt bij het soms niet goed te doen en dan heb ik of het klepje waar het membraan in zit niet goed genoeg dicht geklikt of het borstschild er niet ver genoeg in gedrukt waardoor hij niet goed vacuüm zuigt. Zou dat het nog kunnen zijn? En check ook even of het slangetje nog heel is

3 jaar geleden

En anders even medela bellen, zit nog garantie op lijkt me

3 jaar geleden

Is het membraan wel goed droog als je het gebruikt? Als deze een keer nat was dan kan het zijn dat er water in de motor is gekomen en deze kapot is

3 jaar geleden

Reactie op TanteKipjes

Als het niet aan je toeschiet reflex ligt : Bij mij lijkt bij het soms niet ...
Dit inderdaad. Dat is bij mij weleens de oorzaak geweest. Of het slangetje niet goed genoeg in het kopstuk geduwd. Of de schelp ligt niet optimaal op je borst

3 jaar geleden

Reactie op nvvh

Is het membraan wel goed droog als je het gebruikt? Als deze een keer nat w ...
Serieus? Ik gebruik hem volgens mij vaak vochtig (uit gemak) dus dan moet ik daar snel op gaan letten...

3 jaar geleden

Serieus? Ik gebruik hem volgens mij vaak vochtig (uit gemak) dus dan moet i ...
Hier ook vaak vochtig membraam 😅

3 jaar geleden

Dit staat er op de site

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben naar de winkel gegaan waar ik het heb gekocht. Het lag aan 1 van de connectors. Die heb ik opnieuw gekocht en nu doet ie het weer gelukkig.

3 jaar geleden

Ik had deze kolf ook en soms deed deze het ook niet meer goed. Toen ook terug naar de winkel geweest en bleek dat ik hem niet helemaal goed schoonmaakte. dit onderdeel moet af en toe ook uit elkaar en goed schoongemaakt worden als daar melkvetten in komen doet de kolf het niet meer goed.

3 jaar geleden

Reactie op Moonsev

Ik had deze kolf ook en soms deed deze het ook niet meer goed. Toen ook ter ...
Er gaat melk doorheen de hele tijd, langs dat membraan ook, dus niet gek toch? Dat gele rubber moet je dus ook echt wassen. Je kan alles in de vaatwasser doen behalve de slang en de afstandsbediening. Staat in het boekje meer over