21 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Anoukxx
Kleine pakjes campina melk weet ik niet, maar opvolgmelk poeder mag je gewo ...
Idd wij hadden een thermobeker met warm water en 2 flesjes bar le duc 😀

2 jaar geleden
Idd wij hadden een thermobeker met warm water en 2 flesjes bar le duc 😀
Maar mijn kleine drinkt geen poeder flesvoeding maar gewoon normale melk. Als ik dit al in een flesje moet doen dan moet ik er steeds mee lopen en twee uurtjes in de fles is ook niet ideaal. Ik weet niet hoe ik het moet doen

2 jaar geleden
De regels op schiphol zijn versoepeld. Je mag gewoon weer flesjes meenemen. Ik stond voor de beveiliging snel mn flesje leeg te drinken en werd en zelfs op gewezen door iemand van de douane

2 jaar geleden
Voor een kindje mag je het gewoon meenemen hoor. Dus gewoon je pakje melk mee wat je nodig hebt onderweg.

2 jaar geleden
Laatst gevlogen met Transavia en de stewardess zei dat ik eventueel om warm water kon vragen voor een flesje. Dus je kunt poeder meenemen.
En je mag idd tegenwoordig gewoon vloeistoffen meenemen, we hadden 2 flessen water en 1 met diksap voor zoontje, als het maar niet in een stalen beker zit.

2 jaar geleden
Reactie op Elisave
Wij hebben altijd 2 of 3 thermosflessen mee met zowel koude als warme drank ...
Weet je toevallig tot welke leeftijd dit mag?

2 jaar geleden
Net terug uit Amrika. Je mag heel veel mee, als het voor de baby/kind is. Onze dochter is 15 maanden. Ik had echt 4 flesjes water een thermosfles, flesje appelsap en een pyjama papaje mee. Je mag ook een potje warm eten meenemen trouwens. En hoe groot je luiertas is word ook niet moeilijk over gedaan. Wij hadden een klein weekendtasje. Je bent wel langer bezig met de douane. Alles word gecheckt. Zorg dat je alle vloeistoffen en etenswaren in een zak hebt ofzo. Dan kan je het in een keer uit je tas halen en op de band leggen.