8 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Ik ben 5 maand geleden bevallen door middel van keizersnede. Mij menstruatie is echt heftig veel bloedverlies en dikke stukken. Heb de ha al gebeld maar is normaal. Laatst 9 dagen waarvan 4 heftig. Zat maar week tussen had ik het weer. Nu ben ik ook gelijk gesteriliseerd. Mocht het over half jaar nog zo zijn gaan ze verder kijken. Kan echt wel een jaar duren dat het weer normaal is.馃崁

3 jaar geleden

Dat klinkt heftig! Ik heb mijn eerste menstruatie nog niet gehad maar ik heb al sinds bijna een week krampen en denk steeds dat het gaat beginnen, maar nog steeds niks. Herken je dit toevallig ook? (een langere aanloop). Sterkte!!

3 jaar geleden

Ik heb bij mijn oudste ook zo'n heftige menstruatie gehad. 3 weken bloeden en ook zo hevig dat ik zelfs door het kraamverband heen lekte. Dat was gelukkig maar 1 keer. Is het bij jou elke maand zo heftig? Nu heb ik juist dat mijn menstruatie heel onregelmatig is. Ik heb nu bijvoorbeeld een cyclus van 40 dagen gehad (mijn normale cyclus is gemiddeld 31/32 dagen). Ook zijn de krampen hevig en sta ik af en toe te wiegen op mijn benen en de krampen weg te puffen alsof ik wee毛n heb 馃槄. Sinds de bevalling van de oudste kan ik mijn eisprong ook goed voelen.

3 jaar geleden

Hi, Dat is wel vervelend zeg, dat je er zo duizelig van wordt! Sinds de tweeling er is, is mijn menstruatie ook super hevig. Bloedverlies is enorm. Maar ik heb minder krampen, dat had ik voor de twins juist heel erg! Maar elke menstruatie is hevig. Op dit moment lijkt het ietsje minder, maar nog altijd meer dan voorheen. Hoop voor ons allemaal dat het snel beter gaat worden...馃崁馃崁馃崁馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Floor_1987

Dat klinkt heftig! Ik heb mijn eerste menstruatie nog niet gehad maar ik he ...
Nou ik had al weer een menstruatie na 6 weken na de bevalling (was na 4 weken gestopt met vloeien vd bevalling) en dat zette maar half door en had dus steeds om de 2 weken een soort van menstruatie. En bij mijn vorige pas na 7 maanden weer een menstruatie gehad, dus ik heb het niet zo voelen aankomen als jij hebt... Als dit het dan ook is. Hopelijk valt het mee!

3 jaar geleden

Hi! Ik ben 5 maand geleden bevallen door middel van keizersnede. Mij menst ...
Ja ik hoop dat het weer een beetje reguleert en dan iets sneller dan een jaar... 馃槄

3 jaar geleden

Ja ik hoop dat het weer een beetje reguleert en dan iets sneller dan een ja ...
Dat hoop ik ook hoor. Ben er nu alweer zat van hihi.