12 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik in zulke gevallen de buggy voor mijn 3 jarige en de kleine in de draagzak. Mocht je geen draagzak willen kopen dan zijn er ook verschillende verhuur punten. Wat je ook kan doen is een draagconsult. Dan weet je zeker dat je een drager aanschaft die fijn zit

2 jaar geleden

Ik weet niet of je een draagzak heb! Maar anders 1 van de twee in de draagzak meenemen:)

2 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde dilemma en toch maar besloten om alleen de buggy mee te nemen voor de jongste. Dan maar onze vakantie een beetje aanpassen aan de oudste(ook 3jaar) uiteindelijk hebben we meerdere dorpjes en steden bekeken en hadden we een uitschieter van ruim 8km gelopen in een stad. De oudste heeft alles zelf gelopen. Natuurlijk met iets meer stops en op haar tempo maar het verbaasde ons echt hoe goed ze het deed.

2 jaar geleden

Bolderkar misschien een idee?

2 jaar geleden

Misschien nog een kleine paraplu buggy erbij kopen (Marktplaats), of lenen? Neemt niet veel ruimte in en geeft misschien net wat extra flexibiliteit

2 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie met 2 travel buggy's. 1x de maxi cosi lara 2 en 1 keer de easywalker mini xs. Jongste is 4 maanden en die kan er op lig stand heel goed in.. oudste van ons is 15 maanden en die dingen zijn zo klein. Neemt amper ruimte in. Je loopt dan wel allebei met buggy. En ja je schaft 2 buggys aan. Thuis hebben we ook nog de uppababy vista als duo wagen maar veeel te groot om mee te nemen. Draagzak is ook mee maar ben ik zelf niet zo fan van omdat je dan steeds vast zit voor mijn gevoel! 馃榾

2 jaar geleden

Er bestaan ook universele buggy plankjes. Misschien dan toch kijken of er eentje bij jullie buggy past?

2 jaar geleden

Reactie op Nanna90

Bolderkar misschien een idee?
Ja die hebben we ook maar dan zitten ze vol in de zon... Als er zon is 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op MamavanHenJ

Wij hadden hetzelfde dilemma en toch maar besloten om alleen de buggy mee t ...
Fijn om te horen!

2 jaar geleden

Reactie op Lynn C

Wij zijn nu op vakantie met 2 travel buggy's. 1x de maxi cosi lara 2 en 1 k ...
Ik ga die easywalker eens opzoeken... Dankje!

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn1993

Er bestaan ook universele buggy plankjes. Misschien dan toch kijken of er e ...
Jaa hebben al gecheckt maar de buggy is zo smal dat het niet gaat...

2 jaar geleden

Wij gaan niet verr op vakantie, o.a. vanwege dit probleem. Als de jongste iets ouder is, is een bolderkar ideaal. Wij rijden met 2 auto's 馃檮馃き馃槼. Hopelijk volgend jaar niet meer. Wellicht dat wr dan een dakkoffer of trekhaakkoffer inzetten voor meer bagageruimte