7 Reacties

3 jaar geleden
Ik vond het verschil tussen de eerste en de tweede maat van Meyco erg groot. Onze zoon, (6 weken, 56 cm en ook zo'n 5,5 kilo kan ik strakker in maat 1 inbakeren maar in de grotere kan hij meer met zijn voeten trappelen. Ik heb het gevoel dat hij daardoor minder weer met zijn armen beweegt.
Je zou kunnen kijken of je er 1 tweedehands kan scoren, kun je het uitproberen 😁

3 jaar geleden
Ergococoon slaapzak hebben wij... misschien deze overwegen? Wij gebruiken sinds hij 5kg is de 2de maat en past perfect. Nu ondertussen 6kg en 61 cm. Heb je in verschillende TOG waardes. Wij hebben de 1TOG

3 jaar geleden
De meyco slaapzak was hier ook super tot ons kereltje als een soort superman de armen eruit stak. Geen ervaring met de grotere maat. We zijn overgegaan op de love to dream swaddle up maat M, fase 2. Ik dacht namelijk dat hij zich waarschijnlijk ook daaruit zal gaan wurmen. Hij is 9 weken en weegt net iets meer dan 5 kilo, is 57 cm. En het werkt weer prima. De mouwtjes kunnen er omstebeurt vanaf om het inbakeren geleidelijk af te kunnen bouwen. Hij kan zijn armen bewegen maar niet zodanig dat hij wakker wordt ervan. Vind ik een mooie middenweg want hij sabbelt nu graag op zijn vuistje en dat kan ie nog net aan hiermee

3 jaar geleden
Als ze zich al uit de kleine slaapzak wurmt dan doet ze dat zeker bij de grote slaapzak! Pak je haar schouders goed in in de slaapzak als je haar inwikkelt? Daar gaat het bij mij nog wel eens mis als ik dat niet goed doe haha.
Hier ligt ons zoontje in de grotere maat omdat de slaapzak te kort was voor zijn beentjes maar zijn armpjes zijn s ochtends vaak buiten de slaapzak maar dat vind ik niet zo erg want dat moet hij ook leren 😉