9 Reacties

7 maanden geleden

Lees mee heel herkenbaar

7 maanden geleden

Ik ga maar auto rijden elke keer (weekend) en doordeweeks slaapt hij nig wel bij kdv. Hij wilt ook niet slapen in bed dus dan maar jn de auto elke keer

7 maanden geleden

Zoontje gaat hier dan in de avond een uur of 2 vroeger naar bed omdat hij zo stik kapot is. Zonder middag dut is hij tegen 5u in de namiddag alles behalve vrolijk..馃珷 en met vroeger naar zijn bedje te gaan slaapt hij de klokrond en meer.

7 maanden geleden

Mijn vriend gaat dan een stukje met haar lopen in de wagen. Wagen helemaal plat, pak naar beneden en dan valt ze zelf eventjes in slaap

7 maanden geleden

Was heel herkenbaar, maar ze slaapt nu al maanden niet meer overdag. 18:00 naar boven en ergens tussen 18:30 en 18:45 slaapt ze nu

7 maanden geleden

Reactie op Liz899

Was heel herkenbaar, maar ze slaapt nu al maanden niet meer overdag. 18:00 ...
Hoelaat wordt ze de volgende ochtend wakker?馃槍

7 maanden geleden

Ik heb het slaapje bewust over geslagen want ik merktte dat het savonds wat moeilijker ging. Het is even pittig maar ik zorg dat wanneer hij eigenlijk moest slapen, ik hem lekker bezig houd. Einde middag even rust momentje en dan op tijd eten en op tijd te bed. Het is even wennen maar het geeft ons uiteindelijk een stuk meer vrijheid en ook betere nachten :-)

7 maanden geleden

Reactie op Sanne93S

Ik heb het slaapje bewust over geslagen want ik merktte dat het savonds wat ...
Hoelaat wordt jullie zoontje in de ochtend wakker?

7 maanden geleden

Reactie op sabinemarchal

Hoelaat wordt ze de volgende ochtend wakker?馃槍
Dat is heel wisselend geweest, want ze is ook grote zus geworden. Meestal ergens tussen 06:30 en 07:15.