Hebben jullie kids ook grote strijd met de middag dut? Eerst ging ik als oplossing bij hem liggen en dan sliepen we samen even. Nu lukt dat ook niet meer. Ik zou het niet eens zo erg vinden om ermee te stoppen alleen hij kan het helemaal niet hebben. Stort eind van de middag helemaal in en heeft het sowieso moeilijker op die dagen. Opvang slaapt hij wel en soms in de auto etc en dan zijn de dagen veel beter. Maar het lukt dus simpelweg niet in de middag. Iemand tips :)?
Ik ga maar auto rijden elke keer (weekend) en doordeweeks slaapt hij nig wel bij kdv.
Hij wilt ook niet slapen in bed dus dan maar jn de auto elke keer
Zoontje gaat hier dan in de avond een uur of 2 vroeger naar bed omdat hij zo stik kapot is. Zonder middag dut is hij tegen 5u in de namiddag alles behalve vrolijk..馃珷 en met vroeger naar zijn bedje te gaan slaapt hij de klokrond en meer.
Ik heb het slaapje bewust over geslagen want ik merktte dat het savonds wat moeilijker ging. Het is even pittig maar ik zorg dat wanneer hij eigenlijk moest slapen, ik hem lekker bezig houd. Einde middag even rust momentje en dan op tijd eten en op tijd te bed. Het is even wennen maar het geeft ons uiteindelijk een stuk meer vrijheid en ook betere nachten :-)