7 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij komt dit door sprong 5. Ik heb dit ook gehad met mijn zoontje. Zo zwaar. Ik ben een maand lang ook maar half 9 naar bed gegaan. Sinds hij uit de sprong is slaapt hij wat langere stukken in de nacht.

3 jaar geleden

Hoe lang slaapt je kleintje overdag? Misschien moet je iets inkorten. Dan zie je vaak dat ze in de nacht weer doorslapen. Of het is sprong 5 en uitzitten

3 jaar geleden

Poeh naar he? Wij hebben dit deze week ook. Ze drinkt altijd meermaals en dat vind ik ook prima. Maar nu ineens super wakker in de nacht... Toevallig gisteren iets erover gelezen bij thegentlesleepcoach op Instagram. Die adviseert zo lang ze happy zijn het gewoon te laten gebeuren (en zelf eventueel een Podcast luisteren oid). Heb ik vannacht gedaan en dat werkte beter dan verwacht. Ze was inclusief drinken wel 75 minuten wakker (is ook haar wakkertijd...) maar redelijk rustig aan het babbelen en na die tijd werd ze wat pieperig en strekte ze haar armen naar mn borst uit. Sabbelde wat en viel zomaar in slaap. Zijn we dus wel lang wakker geweest maar zonder strijd is dat toch een stuk relaxter.

3 jaar geleden

Reactie op Alocart

Hoe lang slaapt je kleintje overdag? Misschien moet je iets inkorten. Dan z ...
Heb ik al gedaan inderdaad zijn dutjes in korten nu doet hij 3x 1 uurtje slapen en soms anderhalf uur per dutje en dan maak ik hem wakker. Heeft wel geholpen hij komt nu nog maar 1x in de nacht Ipv duizend keer 😮‍💨 alleen die ene keer als die wakker is heel moeilijk weet in slaap te krijgen

3 jaar geleden

Heel herkenbaar 😂 onze dochter nu 5,5 maand en doet dit ook al 2/3 weken. Gelukkig niet iedere nacht meer, gaat steeds beter en sprong 5 is hier bijna afgelopen dus zal daar vast mee te maken hebben. Wij legde haar op een gegeven moment gewoon tussen ons in zodat als ze mopperig werd we er niet telkens uit moesten (want dan wilde ze alsnog niet slapen) vaak na een uur kunnen we haar wel weer terug leggen en valt ze weer in slaap. Nog even uitzitten dus

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje,,

Heb ik al gedaan inderdaad zijn dutjes in korten nu doet hij 3x 1 uurtje sl ...
Kan ook een sprongetje zijn. Hier hebben we het nu ook een paar keer gehad, terwijl ze normaal heel goed slaapt. Als ze heeft gedronken (klein flesje van 90) en een schone broek heeft, laat ik haar gewoon in haar eigen bedje liggen, ze huilt dan niet echt, kraait en kletst alleen. Dus dan duik ik m’n bed weer in, oordoppen in en slapen🙈

3 jaar geleden

Pff mijn dochtertje was afgelopen nacht ook tussen 1 en 3 wakker. Zit ook in haar sprongetje 5. Ik hoop dat het daaraan ligt, want die gebroken nachten zijn niet te doen