7 Reacties

3 jaar geleden

Oh jee, dan schrik je je echt kapot. Misschien haar bedje voor 1 nacht op een andere kamer zetten? Slaapt ze nog bij jullie? Ik denk dat het niet per se kwaad kan als je alles nu goed verschoond hebt. Geen idee hoe makkelijk ziektes overgedragen kunnen worden, maar zolang ze niets in haar mondje heeft gehad zal het wel meevallen…?

3 jaar geleden

Reactie op BijnaMama85

Oh jee, dan schrik je je echt kapot. Misschien haar bedje voor 1 nacht op e ...
Enorm schrikken!! Ze slaapt inderdaad nog bij ons op de kamer. Heb haar voor nu maar tussen ons in genomen in het babynestje zodat ik er in elk geval naast lig mocht de muis nog op onze kamer zitten 😩 Ik ga er vanuit dat ze niks in haar mondje gehad heeft.. morgen in elk geval direct een ongedierte bedrijf bellen!!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Jeetje, dat is ook schrikken. Is er al een bedrijf langs geweest? Muizenval geplaatst ?

3 jaar geleden

Jemig bah wat vies. Ik weet niet of het kwaad kan, denk het niet gelijk, maar gezond is het natuurlijk niet! Toevallig laatst de rijdende rechter gekeken, hoe gaat het nu met... En die vrouw had werkelijk een muizenplaag in huis, haar buurman had zolder vol met parkieten (hobby) en hier bleek de ellende door gekomen... Vogelvoer dat bleef liggen zorgde voor de komst van de muizen. Hopen dat je er snel vanaf bent... Dit wil je niet!

3 jaar geleden

Jeetje, dat is ook schrikken. Is er al een bedrijf langs geweest? Muizenval ...
Ik heb dezelfde dag 8 vallen neergezet zonder resultaat.. ik was het zoooo zat toen ik de avond erna bij het naar bed gaan muizenkeutels in mijn bed vond dat we een minder ‘vriendelijke’ manier zijn gaan gebruiken. Muizenvallen met muizenlijm gemaakt, na 1 dag al 4 muizen gevangen. Zojuist weer keutels in m’n bed gevonden dus de hele bovenverdieping net vol gezet met muizenlijm vallen en hopelijk zijn we er na deze dan eindelijk vanaf.. Ontzettend goor is het!! En zo onhygiënisch 🤮 Helaas wel mijn eigen schuld dat we er last van hebben.. toen we eergister de muurkast uit hebben gemest om te kijken of daar een nest zat kwamen we erachter dat er een pepernotenkrans van sinterklaas lag, bewaard in een vuilniszak 😅🙈 Deze was uiteraard helemaaaal aangevreten, ik kon mezelf wel voor m’n kop slaan 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb ineens muizen op zolder gehoord en moest terug denken aan deze topic.. hoe is het nu bij jullie? Heb je het zelf kunnen oplossen, of toch een bedrijf ingeschakeld?

3 jaar geleden

Reactie op Mamarie22

Ik heb ineens muizen op zolder gehoord en moest terug denken aan deze topic ...
Wij zijn inmiddels gelukkig muizen vrij 🙏🏻 heeft 3 weken geduurd voordat we alle muizen gevangen hadden (5 in totaal) maar nu al een aantal weken niks meer gezien/gehoord. We hebben het uiteindelijk eerst zelf geprobeerd met normale muizenvallen (geen enkele gevangen) toen hebben we muizenlijm gekocht. Enorm zielig maar binnen 3 dagen hadden we ze allemaal gevangen en waren we eindelijk van de ellende af. Succes!!