4 Reacties

6 dagen geleden

Heel herkenbaar, hier is dat ook bij vlagen zo. Onze dame heeft ineens ontdekt dat ze "bezig" kan zijn. Dus dan wil ik haar omkleden, "Nee! Ik ben nog bezig!". Super irritant, maar ja, ik laat haar toch ook regelmatig even wachten als ik bezig ben met afruimen oid... 😂 Als ik op zo'n moment probeer door te zetten komt er alleen strijd en drama van, dus de fijnste oplossing blijft toch geduld hebben. Dat is zeker niet makkelijk, maar uiteindelijk gaat het met strijd ook niet sneller dan met wachten. Om het wachten vol te kunnen houden doe ik stilletjes ademoefeningen of herhaal ik een mantra in mn hoofd (of een liedje)

5 dagen geleden

Bij ons duurt het ook echt langer. Boekje lezen, zelf uitzoeken, nog even liedje etc. Ik denk altijd maar, tis een fase. Het duurt soms lang en ben er soms ook klaar mee, maar probeer ook weer te denken dit is zijn ontwikkeling en ook mooi om te zien Geen tips. Wel herkenbaarheid

4 dagen geleden

Hier ook. Vooral uitrekken nog een boekje, nog een liedje, zelf poetsen, niet poetsen etc. Ik begin nu een stuk vroeger, waardoor het niet zo laat wordt en je zelf nog wel avond hebt.

3 dagen geleden

Pff hier ook, alles uit de kast halen om te rekken