Hoi!
Sinds een aantal maanden blijven we bij ons zoontje tot hij slaapt. Dit is zo gegroeid en we vonden het wel even prima. We willen hier eigenlijk langzaam vanaf (inmiddels ook een tweede kindje). Ik wil hem niet laten huilen oid, maar centimeter voor centimeter de kamer uit is volgens mij ook geen oplossing.
Zijn hier succes verhalen van mensen die hier op een liefdevolle manier mee zijn gestopt ?