8 Reacties
2 jaar geleden
Echt tips om je kindje nu al door te laten slapen heb ik niet. Wat je kunt proberen is de slaap methode van dr Jay Gordon volgen. Ik ben zo van ongeveer elk uur voeden naar 1 nachtvoeding om 23u gegaan, waardoor we nu een nacht van 7u hebben.
2 jaar geleden
Super vervelend voor jullie, wellicht met het consultatiebureau overleggen wat je hierin het beste kan doen? En anders is een osteopaat erg aan te raden ook in jullie verhaal. Wellicht heeft ze ergens last van.
2 jaar geleden
Echt tips om je kindje nu al door te laten slapen heb ik niet. Wat je kunt ...
Hoe verliep dat? Was het erg lastig/veel huilen?
Mijn meisje wil ook nog elke 1 tot 2 uur drinken of aan de borst sabbelen 🙄 Ik zou het liefst hebben dat het van nature ophoudt maar ik weet ook niet hoe lang ik dit nog trek.
2 jaar geleden
Hier slaapt ons zoontje weer beter nu we overdag weer 2 dutjes doen. In de avond hoeven we er dan ook niet iedere keer bij te blijven. Misschien dat dit voor jullie ook helpt.
2 jaar geleden
Wij hebben ook dr Gordon night weaning programma gedaan. Heeft bij ons goed gewerkt. Eerste keer maar 10min huilen en alle andere keren korter. Hij drinkt nu water s nachts die in zijn bed staat
2 jaar geleden
Reactie op jojo-chan
Hoe verliep dat? Was het erg lastig/veel huilen?
Mijn meisje wil ook nog el ...
Ik had mn man van tevoren gewaarschuwd dat het wel eens veel slapeloze nachten konden gaan worden. Maar het viel heel erg mee.
De 1e nacht heeft ze een keer denk zo'n 15 min geprotesteerd, toen gaan liggen en verder slapen. De 2e x dat ze wakker werd die nacht niet langer dan 5 min. De 2e en 3e nacht heeft ze ook maar een paar minuten geprotesteerd.
Na 3 nachten was ze er eigenlijk al aan gewend.
Ik bied wel altijd water aan, een enkele keer wil ze een klein beetje drinken maar meestal besluit ze weer te gaan liggen en slapen (ik neurie een liedje en hou haar hand vast)
Ik ben overigens niet heel strikt in tot 23u, als ze de hele avond nog niet is gekomen en het is ondertussen half 12 dan mag ze bij mij drinken.
En als ze 's ochtends wakker is en het is nog net geen 6u dan begin ik al wel met de dag, heb geen zin in dat ze dan gaat krijsen en de rest van de familie wakker maakt.
Ik wilde in de nacht niet meer zoveel voeden omdat ze overdag geen honger of dorst had.
2 jaar geleden
Exact jou verhaal heb ik ook. Beval ook over 8 weken haha dus wilde er ook van af. Wat bij ons hielp, hebben eerst tijdje alleen om 23u nog flesje gegeven. En verder niet meer. Momenteel geven we alleen als hij om 19u naar bed gaat paar slokken melk en dan gaat hij door tot volgende morgen 7 uur. Af en toe slokje water verder niet meer. Mijn advies gewoon stoppen met melk geven want ze hebben het echt niet nodig. Is nu denk ik echt gewenning! Hoop dat dat gaat helpen bij jou ☺️