5 Reacties

21 dagen geleden

Geen tip helaas .. wel herkenning! Ons zoontje wordt 2, maar heeft ook een aantal weken heeel slecht geslapen. Alles wat hij omschrijft.. wij namen hem bij ons in bed, maar dan ging hij spoken.. weer terug in eigen bed en dan helemaal over de zeik en gillen.. Op het moment dat ik het echt niet meer wist, is hij ineens weer goed gaan slapen🤷‍♂️..... Het advies wat ik kreeg om het eventueel 'af te leren ', was om de 5 minuten naar hem toe, niks zeggen (evt. Speen geven) weer weggaan, dan weer na 5 minuten hetzelfde. Net zolang tot hij weer slaapt.

20 dagen geleden

Zo herkenbaar. Maar heb geen tips.

20 dagen geleden

Wij gingen er 6 weken lang in de avond en nacht naast liggen en het ging vanzelf weer over. Ze hebben ons dan gewoon dichtbij nodig

19 dagen geleden

Samen slapen :) Mijn dochter doet dit al ruim een jaar. We blijven bij haar tot ze slaapt en als ze 's nachts wakker wordt komt ze bij ons liggen. Er zijn ook nachten bij dat ze wel in haar eigen ben de hele nacht doorslaapt. Ik bedenk me altijd maar dat ik zelf ook fijner slaap als mijn vriend naast me ligt. Ik kan me voorstellen dat het voor zo'n kleintje nóg fijner is er als er iemand voor hem in de buurt is in de donkere nacht. Die kleintjes hebben ons gewoon nodig, gaat echt wel een keer over!

8 dagen geleden

Ik herken je verhaal heel erg! Mijn dochter van net 2 slaapt ook al weken slecht wat een drama.. Tip om te luisteren: podcast op spotify van liefdevaneenmoeder. Je hebt er ook een insta account van. Echt een aanrader!