32 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een leuk lampje aan de muur van Ikea (wolk) en verder een klein nachtlampje van de etos (maan) om neer te zetten op de commode.

4 jaar geleden

Wij denken aan deze 😍

4 jaar geleden

Wij hebben dit nachtlampje bij de oudste in de kamer gezet. Maar blijft in de baby kamer. De lamp kan op timer van 15minuten of aan of uit. Verder heeft deze lamp meerdere kleuren gaat langzaam over per kleur. Ik zet m vaak op 1 kleur dat is ook mogelijk.

4 jaar geleden

Ik ben van plan een kleine Himalaya zoutlamp neer te zetten. Ik heb er ook al eentje in de woonkamer staan. Ik vind het heel prettig warm licht. En het schijnt ook voordelen te hebben voor de gezondheid. 😀

4 jaar geleden

Kijk even op de website van Toddie 😄

4 jaar geleden

Wij hebben dit nachtlampje gekocht.. kan in twee verschillende standen de eerste stand is dat hij automatisch na 12min uitgaat en de andere is dat hij de hele tijd blijft branden. Het is een fijn zacht licht wat het lampje afgeeft

4 jaar geleden

Wat een leuke lampen zijn er al voorbij gekomen zeg super!

4 jaar geleden

Reactie op Lotteb1991

Wij hebben dit nachtlampje gekocht.. kan in twee verschillende standen de e ...
Wat een lief en leuk lampje is dit.. werkt deze op stroom? En waar komt deze vandaan

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie-1986

Wat een lief en leuk lampje is dit.. werkt deze op stroom? En waar komt dez ...
Je kan hem op de stroom doen maar ook zonder stroom. Je laad hem gewoon op met een telefoonstekkertje. Wij hebben hem van www.kidsdeco.nl

4 jaar geleden

Reactie op Kj004

Wij denken aan deze 😍
Heel lief inderdaad

4 jaar geleden

Wij hebben deze 😄 als hij groter is en hij tikt erop verspringt ie van kleur. Kunt de tak aan de muur bevestigen en dan het lampje erop zetten.. maar kan er dus ook af

4 jaar geleden

Wij hebben deze besteld, is nog niet binnen. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik ben van plan een kleine Himalaya zoutlamp neer te zetten. Ik heb er ook ...
Waar heb je deze vandaan?

4 jaar geleden

Wij hebben een wandlamp gekocht via Toddie.nl en (1/2)

4 jaar geleden

Een klein LED-lampje van siliconen van Nijntje

4 jaar geleden

Reactie op Paulien1730

Een klein LED-lampje van siliconen van Nijntje
Leukk! Van waar heb je deze gehaald?

4 jaar geleden

Wij hebben de grote nijn

4 jaar geleden

Ik heb dit lampje van Konges Slojd 🥰